اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مسعود كیمیایی بر بالین قهرمان پرورش اندام


در هفته های اخیر بدن سازان و خصوصا قهرمانان كرجی یا شاغل در باشگاه های استان البرز به منظور تامین هزینه های هنگفت درمان و اعزام او به خارج از كشور برنامه های مختلفی ترتیب داده و یك همبستگی انسانی را برای نجات جان بیت الله به نمایش گذاشته اند. عصر ایران: مسعود كیمیایی كارگردان نام‌دار سینمای ایران بعد از ظهر امروز (دوشنبه 19 مرداد ماه) به بیمارستان آتیه تهران رفت و با حضور بر بالین بیت الله عباسپور از این قهرمان پرورش اندام عیادت كرد.

  ورزشكار پرآوازه قهرمان پرورش اندام ایران و جهان به دلیل ابتلا به بیماری واسكولیت (التهاب رگ) از سه ماه پیش تحت درمان است.

  ادامه درمان این ورزشكار در حالی صورت می‌پذیرد كه در هفته های اخیر بدن‌سازان و خصوصا قهرمانان كرجی یا شاغل در باشگاه‌های استان البرز به منظور تامین هزینه‌های هنگفت درمان و اعزام او به خارج از كشور برنامه‌های مختلفی ترتیب داده و یك هم‌بستگی انسانی را برای نجات جان بیت الله به نمایش گذاشته‌اند.
    
  دست‌یار ویژه و برادر رییس جمهوری نیز به دیدار او شتافت و قول داد هزینه اعزام  به خارج از كشور را دولت تقبل و تامین می كند. هر چند هنوز پزشكان اجازه اعزام صادر نكرده اند.

  در میان ورزشكاران خارجی هم اعلام حمایت و همراهی دنیس جیمز بدن‌ساز پر افتخار آمریكایی انعكاس گسترده‌ای داشته است.

  مهم‌ترین افتخار بیت الله عباسپور این است كه تنها ایرانی‌یی است كه به فینال مستر المپیا ( معتبر‌ترین تورنمنت رشته ورزشی پرورش اندام) راه یافته است.

  یكی از فعالان پرورش اندام كه این خبر و تصویر را در اختیار عصر ایران قرار داد این نكته را نیز یاد‌آور شد: حضور مسعود كیمیایی بر بالین بیت الله عباسپور نشان می‌دهد كارگردان سینمای ایران تنها در فیلم های خود مضمون رفاقت را دنبال نمی‌كند و در متن زندگی واقعی نیز درس رفاقت می‌دهد.


ویدیو مرتبط :
قهرمان پرورش اندام برره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگذشت قهرمان پرورش اندام ایران در پی برق گرفتگی



 

 

ورزش ,خبری ورزشی

 

 

به گفته اهالی محل، «کیوان گردی» از ورزشکاران خوش اخلاق و محبوب جوانان منطقه بشمار می رفت. به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، «کیوان گردی» قهرمان رشته ورزشی پرورش اندام استان گیلان و نایب قهرمان این رشته در مسابقات کشوری، بر اثر برق گرفتگی در گذشت.

 

این جوان ورزشکار 18 ساله اهل شهر «لوندویل» شهرستان «آستارا» که پس از قهرمانی در وزن 55 کیلوگرم پرورش اندام استان گیلان به مسابقات کشوری 26 بهمن ماه در اصفهان اعزام شده و نایب قهرمان این وزن در سطح ایران شده بود ، پس از بازگشت از مسابقات، در حال نصب پرده و پلاکارد تبریک قهرمانی خود دچار سانحه برق گرفتگی شد.

نامبرده که به گفته اهالی «لوندویل» جزو جوانان ورزشکار خوش اخلاق و محبوب جوانان منطقه بود، به هنگام بالا رفتن از تیر برق و به علت لخت بودن سیم فشار قوی ترانس زمینی برق دچار این سانحه تلخ شد.

«شهرام کرم زاده» مربی این جوان ورزشکار بیان کرد:« این قهرمان ورزشی در پی برق گرفتگی به درمانگاه آستارا اعزام شد که به علت شدت مصدومیت و وخامت حال عمومی به بیمارستان پورسینای رشت اعزام شد.»

وی که روز چهارشنبه دچار سانحه برق گرفتگی شده بود ، صبح روز جمعه پس از دو روز کما در بیمارستان پورسینای رشت درگذشت..../جام نیوز