اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مسئول گرانی‌ها برکنار شد



مسئول گرانی‌ها برکنار شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمدعلی ضیغمی معاون توسعه بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت که مسئول اصلی کنترل قیمت‌ها محسوب می‌شود، به زودی از سمت خود کنار می‌رود.

 

به گزارش انتخاب به نقل از جهان، ضیغمی که از اوایل سال 1389 مهمترین معاونت وزارت بازرگانی را عهده‌دار شد، این سمت را در دوران پس از ادغام با وزارت صنایع نیز حفظ کرد. پیش از وی، محمدصادق مفتح معاونت توسعه بازرگانی را بر عهده داشت.

 

به اعتقاد برخی کارشناسان، ضیغمی در دو سال اخیر در حوزه وظایف اصلی خویش یعنی کنترل بازار و قیمت‌ها عملکرد ضعیفی داشت.

از رادمرد رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان، نکویی مهر رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و تقوی معاون نظارت و بازرسی به عنوان مهمترین گزینه‌های جایگزینی ضیغمی نام برده می‌شود.

گفته می شود مدرس خیابانی که هم اکنون قائم مقام ضیغمی است، پیشنهاد جایگزینی وی را نپذیرفته است/انتخاب


ویدیو مرتبط :
مصاحبه مسئول جلوه ها با مسئول جلوه مردعنکبوتی شگفت انگیز2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دولت مسئول گرانی هاست



  علیخانی,وضعیت اقتصادی مردم,اخبار,اخبار اقتصادی,اخبار ایران,اقتصاد ایران

 

دولت مسئول گرانی هاست

نمایندگانی که دنبال شغل هستند، مجبورند در مقابل دولت تمکین کنند ؛ مثلا در این ملاقاتی که نمایندگان به عنوان عید دیدنی با رییس جمهور داشتند ، شنیده شد که 60 نفر رفته اند و البته بیشتر کسانی بودند که رای نیاورده اند و در انتظار گرفتن شغل و دعوت به کار از سوی دولتند

 

حجت الاسلام قدرت الله علیخانی عضو فراکسیون خط امام (ره) مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، گفت: برای جلوگیری دولت از قانون شکنی و استیضاح رییس جمهوری که مکررا از قوانین عدول می کند ،  به این مجلس امیدی نیست ؛ چرا که روند تاکنون آنها اینچنین نشان داده است ، از سویی پایان دوره این مجلس است و خیلی از نمایندگانی که رای نیاورده اند در انتظار گرفتن شغل از دولت هستند.

 

نماینده مردم قزوین ادامه داد: نمایندگانی که دنبال شغل هستند،  مجبورند در مقابل دولت تمکین کنند ؛ مثلا در این ملاقاتی که نمایندگان به عنوان عید دیدنی با رییس جمهور داشتند ، شنیده شد که  60 نفر رفته اند و البته بیشترکسانی بودند که رای نیاورده اند و در انتظار گرفتن شغل و دعوت به کار از سوی دولتند ؛ طبیعی است که با چنین نمایندگانی نمی شود ریس جمهور را وادار به تمکین از قانون کرد؛ البته در کل قطعا مجلس هشتم بهتر از مجالس قبل و حتی مجلس نهم است.

 

نماینده اصلاح طلب مجلس افزود: دولت به وضعیت اقتصادی مردم اهمیتی نمی دهد و یا از وضعیت حال مردم که در تنگنا هستند و گرانی بیداد می کند اطلاعی ندارد؛ شاید هم  خبر دارد و اهمیت نمی دهد .

وی گفت: در هر دو صورت دولت مسئول این گرانی و مشکلات اقتصادی به وجود آمده است؛ پیش بینی می کنم در آینده و در حدود تیر ماه مشکلات اقتصادی بیشتر خود را نشان خواهد داد و مقصر اصلی دولت است که متاسفانه گوش شنوا ندارد و وضعیت اقتصادی بدتر خواهد شد .

عضو فراکسیون اقلیت مجلس در خاتمه گفت: وقتی اعضا و کارشناسان اقتصادی دولتی ضعیف عمل می کنند و چنین مشکلاتی برای کشور پیش می آید ، این دولت است که باید پاسخگو باشد ؛ زیرا اینها واقعا به وظایف خود نا آشنا هستند و یا نسبت به کار خود تعهد و احساس مسئولیت ندارند./اعتدال