اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ 4 نفر در خانه تنیسور معروف



اخبار,اخبار حوادث ,مرگ تنیسور معروف

 

اخبار حوادث - مرگ 4 نفر در خانه تنیسور معروف

اجساد در خانه ای که در حال سوختن بود، پیدا شد.

تحقیقات ویژه درباره مرگ چهار نفر در خانه یک ستاره تنیس در ایالت فلوریدا به نتایج تازه‌ای رسیده و این پرونده را بار دیگر خبرساز کرده است. پلیس گفته مرگ این چهار نفر در خانه جیمز بلیک، قتل و خودکشی است.


مردی جوان در این جنایت هولناک اول به همسرش شلیک کرده و بعد دو فرزند نوجوان خود را به قتل رسانده و پیش از آن که اقدام به خودکشی کند، خانه را به آتش کشیده است.

مقامات گفته اند چهار جسد متعلق به دارین کمپبل، همسر و دو فرزند اوست. اجساد در خانه ای که در حال سوختن بود، پیدا شد. این خانواده خانه را از جیمز بلیک، ستاره تنیس اجاره کرده بودند. پلیس گفته از انگیزه قاتل اطلاعی به دست نیامده است.

مقامات گفته اند او از سلاحی استفاده کرده که به نام خودش ثبت شده بود. پلیس درباره این که بر اساس چه شواهدی به این نتیجه رسیده که پدر خانواده جنایت را مرتکب شده، توضیحی نداده، اما اعلام کرده آزمایش هایی در این زمینه صورت گرفته است. در خصوص این که علت اصلی مرگ این افراد شلیک گلوله بود یا آتش، هنوز اطلاعاتی به دست نیامده است.

آتش نشانی ساعت 5 و 45 دقیقه صبح روز حادثه با گزارش صدای انفجار و آتش از وقوع حادثه مطلع شد و آتش نشانان پس از حضور در محل، متوجه شدند آتش سوزی با انفجاری در انبار بنزین و منفجر شدن وسایل آتش زا آغاز شده است. تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد تا اسرار و انگیزه های جنایت فاش شود.
اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
حرکات دیوانه وارانه و خود زنی تنیسور های معروف !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهران:مرگ شش نفر در داخل قهوه خانه سنتی و چاه فاضلاب خیابان دادمان




اخبار  حوادث - مرگ 3 جوان در قهوه خانه سنتی در تهران

گاز سمی منوکسیدکربن در یک قهوه خانه سنتی سه مرد جوان را در گرداب مرگ فرو برد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی وقوع این رخداد شاهدان با سامانه 125 آتش نشانی تماس گرفتند که بیدرنگ ستاد فرماندهی آتش نشانی زنگ ایستگاه 2 را ساعت 13:55 دقیقه دیروز دوشنبه به صدا درآورد. آتش نشانان بلافاصله بسوی محل حادثه واقع در خیابان سعدی، نرسیده به میدان مخبرالدوله حرکت کردند.

واحد کیانی، معاون عملیات منطقه 6 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در مورد این حادثه مرگبار گفت: در یک قهوه خانه سنتی که در اصلی آن پلمپ شده بود و هیچ فعالیتی نداشت، سه مرد جوان بنام های هاشم 24 ساله، قاسم 23 ساله و علی رضا 19 ساله شب هنگام در یک اتاق 6 مترمربعی خوابیده بودند که در اثر انتشار گاز منوکسیدکربن از منقل ذغالی که برای گرم کردن اتاق استفاده می شد دچار مسمومیت شدید شده و جان خود را از دست دادند.

قاتل نامرئی جان 3 مرد جوان را گرفت
وی که به اتفاق نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حاضرشده بود، افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد انتشار گاز کشنده منوکسیدکربن(co) ناشی از روشن بودن ذغال در داخل اتاق باعث مرگ این افراد شده بود.
کیانی در ادامه تصریح کرد: اجساد این 3 نفر جهت تشخیص علت مرگ و همچنین چگونگی بروز این حادثه به نیروی انتظامی سپرده شد و به پزشکی قانونی انتقال یافتند.

شایان ذکر است بنا به اظهار اهالی محل و نیز طبق شواهد عینی احتمالا این افراد با توجه به تعطیلی این مکان و پلمپ بودن در اصلی آن، برای استراحت و خوابیدن از طریق نرده های آهنی یکی از پنجره های این قهوه خانه، به طور مخفیانه وارد این مکان شده و خارج می شدند که شب هنگام دچار این حادثه شدند.

                                                     ..................................
مرگ 3 نفر در چاه فاضلاب خیابان دادمان تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز اورژانس تهران، دیروز دوشنبه 23 دی 92 کارگران مشغول لایه روبی چاه فاضلاب ساختمانی در خیابان دادمان بودند که دچار خفگی شدند.

این حادثه در ساعت 17:35 به مرکز اورژانس تهران گزارش شد که با دریافت خبر بلافاصله دو آمبولانس به محل مذکور اعزام شدند.

پس از بیرون کشیدن کارگران (آقایان 30، 42 و 37 ساله) توسط عوامل آتش نشانی، تکنسینهای اورژانس تهران با انجام معاینات پزشکی متأسفانه مرگ هر 3 نفر را به علت خفگی تأیید کردند.

در این حادثه ابتدا یکی از کارگران وارد چاه می شود و پس از خفگی، دو نفر دیگر به ترتیب برای نجات جان دیگری وارد چاه شده و دچار خفگی می شوند.
 اخبار حوادث - پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی, مرکز اورژانس تهران