اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ 2 کارگر در زیر آوار در تهران



اخبار ,اخبار حوادث ,مرگ 2 کارگر در زیر آوار در تهران

 

اخبار حوادث - مرگ 2 کارگر در زیر آوار در تهران

حادثه در یک زمین گودبرداری شده رخ داده و در پی آن مقدار زیادی از مصالحی که در لبه این محل جمع شده بود به همراه بخشی از دیواره تخریب شده و بر سر سه کارگر افغان ریخته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ دو کارگر در پی ریزش آوار بر سرشان خبر داد.
 
سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: وقوع یک مورد حادثه ریزش آوار در یک محل گودبرداری شده در ساعت 17:49 روز چهارشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن آتش‌نشانان ایستگاه 55 و گروه نجات 3 به محل حادثه واقع در پونک خیابان ایران زمین اعزام شدند.
 
وی افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حادثه در یک زمین گودبرداری شده رخ داده و در پی آن مقدار زیادی از مصالحی که در لبه این محل جمع شده بود به همراه بخشی از دیواره تخریب شده و بر سر سه کارگر افغان ریخته است.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، با بیان اینکه آتش نشانان عملیات خود برای خارج کردن این سه کارگر از زیر آوار را آغاز کردند گفت: پس از مدتی، آتش‌نشانان سه کارگر را از زیر آوار خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ دو تن از آنان که 21 و 32 سال سن داشتند را تایید کردند.
 
به گفته ملکی کارگر دیگر که 45 سال سن داشت به دلیل آسیب‌دیدگی به بیمارستان منتقل شد.
 
وی علت این حادثه را بی احتیاطی و انباشت مصالح در لبه محل گودبرداری اعلام کرد و گفت:‌ کارگران و کارفرمایان باید توجه داشته باشند که از انباشت مصالح در لبه محل گودبرداری شده پرهیز کنند.
اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
مرگ زیر آوار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ سه کارگر ساختمانی در پی ریزش آوار - مشهد (عکس)



اخبار حوادث - مرگ سه کارگر ساختمانی در پی ریزش آوار - مشهد (عکس)

 

اخبار,اخبار حوادث , ریزش آوار

 

اخبار,اخبار حوادث , ریزش آوار

 

اخبار,اخبار حوادث , ریزش آوار

 

اخبار,اخبار حوادث , ریزش آوار

 

اخبار,اخبار حوادث , ریزش آوار

 

اخبار,اخبار حوادث , ریزش آوار

 

اخبار,اخبار حوادث , ریزش آوار

اخبار حوادث - ایسنا