اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ کودک در ماشین لباسشویی



 

 

پدر بی‌رحم ۳۳ ساله فرانسوی هنگام تنبیه پسر ۳ ساله‌اش او را کشت. او پسر بچه‌اش را درون ماشین لباسشویی انداخته‌ بود.

جام جم به نقل از رویترز: کریستوفر چمپنویز، متهم است با گذاشتن فرزندش در ماشین لباسشویی و روشن کردن آن برای مدت ۵ دقیقه، سبب مرگ غم‌انگیز فرزندش شده است.

تنبیه خشن این کودک پس از آن صورت گرفته که او در مهد کودک نقاشی یکی از دوستانش را از بین برده و مربی ماجرا را به پدرش اطلاع داده است.

پزشکی قانونی مرگ این کودک را بر اثر خفگی در آب و وارد شدن ضربات شدید به سرش عنوان کرده است.

کریستوفر مدعی است که او به هیچ‌وجه قصد کشتن فرزندش را نداشته و فقط خواسته که او را کمی بترساند. اتفاقی که قبلا چند بار خبر آن را در روزنامه‌ها خوانده و کسی هم نمرده است. ظاهرا آقای کریستوفر فراموش کرده است که در آن خبر‌ها بچه‌ها را فقط برای لحظاتی در ماشین لباسشویی قرار داده بودند، نه آنکه در آن را ببندند و ماشین را روشن کنند..../جام جم


ویدیو مرتبط :
ماجراجویی کودک بازیگوش در ماشین لباسشویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل کودک در ماشین لباسشویی + عکس


به گزارش صبح بخیر، منابع قضایی فرانسه امروز اعلام کردند که یک مرد 33 ساله از شب گذشته تا کنون در یکی از زندانهای پاریس به دلیل قتل فرزند سه ساله خود بازداشت است.


یک کودک سه ساله فرانسوی به دلیل تنبیه سخت پدرش جان خود را از دست داد.

به گزارش صبح بخیر، منابع قضایی فرانسه امروز اعلام کردند که یک مرد 33 ساله از شب گذشته تا کنون در یکی از زندانهای پاریس به دلیل قتل فرزند سه ساله خود در بازداشت به سر می برد.



به گزارش این منابع، این پدر فرانسوی با اقدامی غیر انسانی فرزند خود را به دلیل بد رفتاری در مدرسه در ماشین لباسشویی انداخته تا بدین گونه وی را تنبیه کند، اما این کودک سه ساله در لباسشویی جان خود را از دست داد.

یک منبع قضایی دیگر نیز اعلام کرد که خودداری پدر از تلاش کردن برای نجات فرزند خود نیز به جرم وی افزوده است، اما در هر حال قاتل به اتهام "قتل کمتر از 15 سال" بازداشت شد.

این در حالی است که پدر این حادثه را انکار کرد و می گوید این کودک سه ساله خودش در کشوی کمد افتاده بود، اما گزارش های پزشک قانونی نشان می دهد که این کودک در ماشین لباسشویی جان خود را از دست داده است.

اختصاصی مجله اینترنتی صبح بخیر Bartarinha.ir