اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ ولیعهد عربستان در نیویورک


برخی رسانه های عربی اخیرا در گزارشهایی از مرگ "سلطان بن عبدالعزیز آل سعود" ولیعهد عربستان که برای درمان به نیویورک سفر کرده بود، خبر می دهند.

به نقل از پایگاه خبری العربیه(هیچ ارتباطی با شبکه سعودی العربیه ندارد)، سلطان بن عبدالعزیز 85 ساله که اخیرا برای معالجه به آمریکا سفر کرده بود، در یکی از بیمارستانهای نیویورک فوت کرده است.

گفته می شود ولیعهد عربستان که همزمان معاون رئیس شورای وزیران، وزیر دفاع و نیروی هوایی و بازرس کل کشور بوده است در پی افزایش و بدخیم شدن غده های سرطانی بدنش به ویژه در قسمت مغزی، فوت کرده است.

این منابع وابسته به مخالفان آل سعود در عربستان تاکید کردند: خبر مرگ ولیعهد عربستان فعلا منتشر نمی شود و برای انجام برخی امور بعدا اعلام خواهد شد.

خاطرنشان می شود ولیعهد عربستان اخیرا در پی دگرگونی شرایط جسمانی برای معالجه به آمریکا سفر کرده بود. وی پانزدهمین فرزند ذکور "ملک عبدالعزیز" محسوب می شود که مادرش "حصه بن احمد السدیری" است. این افراد در عربستان موسوم به سدیریها هستند.

منبع: خبرگزاری مهر


ویدیو مرتبط :
شادی شیعیان عربستان از مرگ ولیعهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شیخ وهابی: هرکس با ولیعهد عربستان و جانشین وی بیعت نکند، به مرگ زمان جاهلیت از دنیا می رود



اخبار,اخباربین الملل,شیخ سلفی سعودی

شیخ تندرو سلفی سعودی تاکید کرد هرکس با ولیعهد عربستان و جانشین وی بیعت نکند، به مرگ زمان جاهلیت از دنیا رفته است.

به گزارش  «انتخاب»، پانوراما میدل ایست در گزارشی نوشت: فعالان در عرصه پایگاه های ارتباط اجتماعی مطلب توئیتری منسوب به محمد العریفی شیخ سلفی سعودی را درباره بیعت با محمد بن نایف ولیعهد و محمد بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان را منتشر کردند که در آن گفته است هرکس با این دو نفر بیعت نکند به مرگ زمان جاهلیت از دنیا می رود.

این مطالب در حالی در توئیتر دست به دست می شود که یکی از کاربران توئیتر با نام مستعار متطرف(تندرو) در این رابطه خطاب به سایر کاربران نوشته است: «ای خوارج! شنیدید هرکس با نمایندگان (نوکران) آمریکا بیعت نکند به مرگ زمان جاهلیت از دنیا رفته است.»

این در حالی است که العریفی در تاریخ 29 آوریل گذشته در صفحه خود در توئیتر نوشت: «سرآغاز دوران جدید بر امت مبارک باد!، خداوندا خادم حرمین شریفین را حفظ کن و انتصاب دو شاهزاده محمد بن نایف و محمد بن سلمان به سمت ولیعهد و جانشین ولیعهد را مبارک گردان، آنها را توفیق بده و یاریشان کن.»


 اخبار  بین الملل - انتخاب