اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ ناخواسته پسر به دست پدر!



اخبار حوادث - مرگ ناخواسته پسر به دست پدر!

رئیس پلیس آگاهی خوزستان از مرگ پسری خبر داد که به دست پدرش به قتل رسید.

به گزارش ایسنا، سرهنگ خواجوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 ماموران پلیس آگاهی خوزستان در جریان وقوع جنایتی در یکی از خیابان‌های این شهر قرار گرفتند.
 
وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل اعلامی، مشخص شد که مرد جوانی حدودا 23 ساله از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در دم جان خود را از دست داده است، گفت: با تحقیقات به عمل آمده ردپای پدر این جوان در این پرونده کشف شد و پدر 54 ساله به نام جواد برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی دلالت داده شد.
 
رئیس پلیس آگاهی خوزستان افزود: این مرد در اظهارات خود در پلیس آگاهی عنوان کرد که در حال تمیز کردن سلاح شکاری خود بوده و نمی‌دانسته است که این سلاح مسلح است و دستش به ماشه خورده و از آنجایی که اسلحه به سمت پسرش بود، موجب مرگ این فرد می‌شود.
 
به گفته وی متهم به همراه پرونده متشکله در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت. 

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
گیر دادن های پدر به پسر در حد مرگ - شوخی کردم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ پدر به دست پسر



پسر جوان که درجریان دعوا با پدرش او را با ضربه چاقو کشته و گریخته بود، پس از هفت ساعت فرار دستگیر شد.

به گزارش جام‌جم ، سرهنگ محمدرضا ایران‌نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در این باره گفت: مردی با پلیس تماس گرفت و از وقوع درگیری منجر به قتل در خانه همسایه‌شان در یکی از روستاهای بخش بلورد خبر داد. ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه مشاهده کردند مرد 54 ساله با ضربه‌های چاقو و بیل به قتل رسیده است.

تحقیق از اعضای این خانواده نشان می‌داد پسر جوان خانواده در جریان درگیری با پدرش او را با ضربه‌های چاقو و بیل به قتل رسانده است.

عامل جنایت تحت تعقیب قرار گرفت و هفت ساعت بعد از این جنایت دستگیر شد.


متهم با انتقال به پلیس آگاهی به قتل پدرش اعتراف کرد و روانه زندان شد.

 

 اخبار  حوادث - باشگاه  خبر نگاران