اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ مرموز دختر 17ساله مشهدی



دختر نوجوان که سابقه هیچ‌گونه بیماری و اعتیادی نداشت، در بازگشت از خانه دوستش به طرز مرموزی از پای درآمد.

  «زینب» بعد از ظهر چهارشنبه گذشته به خانه یکی از دوستانش رفت. ساعت 7 عصر به خانه برگشت و در حالی که رنگ صورتش زرد و زار شده بود، گفت: سرگیجه شدیدی دارم و فشار خونم افت کرده است.

مادر زینب با دیدن وضعیت فرزندش یک شربت آبلیمو به او خوراند و دختر نوجوان برای استراحت به داخل اتاق خود در زیرزمین خانه رفت. مادرش تا آخر شب چند بار به او سر زد ولی او خوابیده بود. ظهر روز بعد زن جوان سراغ دخترش رفت تا او را از خواب بیدار کند اما هرچه صدا می‌زد، جوابی نمی‌شنید و بدن زینب سرد شده بود.

زن با دلهره و اضطراب شدیدی با اورژانس 115 و پلیس 110 تماس گرفت. تیم امداد و نجات و مأموران کلانتری شهید رجایی مشهد در محل که خانه‌ای واقع در خیابان حر مشهد بود، حاضر شدند. با انجام معاینات اولیه، مرگ زینب تأیید شد. مأموران انتظامی مرگ دختر نوجوان را به بازپرس ویژه قتل اعلام کردند و به دستور مقام قضایی جسد دختر نوجوان در حالی که به صورت طاقباز افتاده و هیچ‌گونه آثار ضرب و شتم روی بدنش دیده نمی‌شد، به پزشکی قانونی انتقال یافت تا علت مرگ  این دختر 17 ساله روشن شود.


 اخبار  حوادث  -  ایران 
 


ویدیو مرتبط :
زنده به گور کردن دختر جوان 17ساله .

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ مرموز دختر ناشناس در رودخانه کرج



 

مرگ مرموز دختر ناشناس در رودخانه کرج

 

کشف جسد دختر جوان در حوالی سد کرج کارآگاهان پلیس را در برابر پرونده ای مرموز قرار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر روز چهارشنبه اعضای خانواده ای که برای تفریح به نزدیکی سد کرج رفته بودند با متوجه شی مشکوکی در کنار آب شدند.آنها وقتی خود را به نزدیکی آن رساندند با جسد دختر جوانی روبرو شدند.دقایقی بعد با اطلاع ماجرا به پلیس ماموران کلانتری آدران کرج خود را به محل حادثه رسانده و جسد را از آب بیرون کشیدند.

در نخستین بررسی ها مشخخص شد جسد متعلق به دختری حدود ۲۵ ساله است که به علت خفگی جان باخته است. هیچ مدرک شناسایی نیز همراه جسد نبود.شواهد نشان می داد او مدت زیادی را در آب بوده است و جریان آب جسد او را از محل دیگر به آنجا آورده است.

پس از اطلاع ماجرا به قاضی حسینی رازلیقی بازپرس کشیک قتل کرج او دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای تعیین علت مرگ و شناسایی هویت مقتول را صادر کرد.همچنین به گروهی از کارآگاهان پلیس کرج ماموریت داد در این رابطه تحقیق کنند تا گره از معمای مرگ مرموز دختر جوان باز شود.... / خبرگزارى مهر