اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ متهم به آدم‌ربایی در حین اجرای حكم جلب



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با شلیك پلیس رخ داد؛

مرگ متهم به آدم‌ربایی در حین اجرای حكم جلب

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد، از مرگ متهمی به جرم آدم‌ربایی در حین درگیری با ماموران خبر داد.

ایسنا: سرهنگ داوطلب با بیان اینكه درپی فوت جوانی که در مقابله با اجرای احکام جنایی، با پلیس درگیر و سپس متواری شده بود، متاسفانه طبق معمول برخی از رسانه‌های برون مرزی، اقدام به وارونه جلوه‌دادن اصل خبر و القای خصومت قبلی مامور و تبانی ماموران با مقام قضایی برای پایمال‌کردن خون مقتول كردند، گفت: ماموران پاسگاه انتظامی «بدرانلو» در اجرای دستور قضایی و همچنین حکم صادره از اجرای احکام دادسرای بجنورد در چهاردهم اردیبهشت ماه سال‌جاری برای دستگیری فردی به هویت «ح.ت» 26 ساله به محل سکونتش اعزام شدند.

وی افزود: ماموران بعد از مشاهده متهم و ابلاغ دستور قضایی مبنی بر جلب وی به اتهام مشارکت در آدم‌ربایی، قصد دستگیری او را داشته که متهم بدون مقدمه با یک تیغه چاقوی بزرگ یکی از ماموران را از ناحیه کشاله ران راست زخمی کرد.

فرمانده انتظامی بجنورد تصریح کرد: متهم سپس به مامور دیگری به قصد خلع سلاح وی حمله‌ور شد و با وی درگیر شد، بنابراین این مامور در مرحله اول اقدام به شلیک دو تیرهوایی به منظور مهار متهم و دستگیری او کرد اما متهم کماکان با مقاومت در مقابل ماموران و ایجاد جنجال، تعدادی از بستگان و دوستان خود را به کمک می‌طلبد و با کمک آنان بر مامور غالب شده و قصد جان او را با استفاده از چاقو می‌کنند. اما در نهایت مامور برای حفظ جان و اسلحه سازمانی خود، در مقام دفاع مشروع با ملاحظه و رعایت بندهای قانون به کارگیری سلاح به ناچار شروع به تیراندازی مجدد کرد.

به گفته فرمانده انتظامی بجنورد، در این بین، متهم از ناحیه کتف راست و قفسه سینه مجروح اما با کمک برادر، دو نفر از دوستان و تعدادی از بستگانش از صحنه متواری می‌شود.

داوطلب با بیان اینكه پس از گذشت حدود 40 دقیقه از این ماجرا، متهم به علت وخامت اوضاع جسمانی برای درمان به پایگاه هلال احمر مجاور پاسگاه «بدرانلو» منتقل شد افزود: در این رابطه بلافاصله متهم به بیمارستان انتقال داده شد که در نهایت فوت کرد./ایسنا


ویدیو مرتبط :
پیامک مرگ حین اجرای برنامه زنده!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محكومیت زن چینی به مرگ در پی آدم‌ربایی و قاچاق بیش از 200 نوزاد



 آدم‌ربایی,قاچاق انسان,اخبار حوادث

 

یك زن چینی به اتهام آدم‌ربایی و قاچاق 223 نوزاد در كمتر از یكسال به مرگ محكوم شد.

 

به گزارش سرویس «زنان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از آسوشیتدپرس، این زن 51 ساله چینی توسط دادگاه عمومی كوجینگ در استان یونان در جنوب‌شرقی چین، به اتهام رهبری یك باند قاچاق كه به آدم‌ربایی نوزادان در این استان و فروش آنان در استان "هنان" در مركز این كشور می‌پرداخت، محكوم به مرگ شد.

 

این باند قاچاق در ازای فروش هر نوزاد پسر 4800 دلار و برای هر دختر 3200 دلار دریافت می‌كرد. در این باند قاچاق 35 تن دیگر نیز فعالیت داشتند كه همگی بازداشت و به سه تا 25 سال زندان (حبس ابد) محكوم شدند.

 

این در حالی است كه قاچاق كودكان از معضلات بزرگ در چین بوده و قانون تك‌ فرزندی از یك‌سو و تمایل به داشتن پسر از سوی دیگر، بازار داغ تجارت و خرید و فروش نوزادان پسر را به راه انداخته است.

 

قاضی كل، لی خوسانگ، در بیانیه اخیر دادگاه اعلام داشت معمولا دادگاه‌ها مجازات شدیدی را برای قاچاق‌كنندگان انسان در چین در نظر می‌گیرند اما در خصوص خریداران نوزادان مجازات و جریمه‌های اثربخش لحاظ نشده است كه همین موضوع باعث شده بازار سیاه خرید و فروش نوزادان در این كشور همچنان به قوت خود باقی باشد.... / isna.ir