اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ غم‌انگیز 3 كودك در سایه بی‌احتیاطی والدین



پرونده مرگ سه كودك كه در جریان سه حادثه جداگانه جان خود را از دست داده‌اند، روی میز بازپرس ویژه قتل قرار گرفت.

به گزارش جوان، یكی از قربانیان كودك شش ساله‌ای است كه از بالكن خانه‌شان سقوط كرده، دیگری پسركی دو و نیم ساله است كه بعد از سقوط به داخل یك حوضچه جان باخته و سومین قربانی هم پسری دو ساله‌ كه با سقوط تلویزیون جان باخته است.

به گزارش خبرنگار ما، صبح دیروز كاركنان بیمارستانی در جنوب پایتخت مرگ مشكوك پسر شش ساله‌ای را به قاضی سعید احمد‌بیگی، بازپرس ویژه قتل خبر دادند.

بررسی‌های بازپرس و كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نشان داد ایمان كوچولو شامگاه جمعه از بالكن طبقه ششم خانه‌شان حوالی خیابان استاد معین به داخل خیابان سقوط كرده است.

 پدر ایمان گفت: ساعت 23 همگی داخل اتاق در حال خوردن شام بودیم كه پسرم به داخل بالكن رفت. هنوز لحظاتی نگذشته بود كه متوجه شدیم او به روی رخت آویزی كه در بالكن بود،  رفته است و ناگهان تعادلش را از دست داد و پس از اینكه رخت آویز برگشت، او به داخل خیابان سقوط كرد.

 حادثه دیگری كه به بازپرس احمدبیگی گزارش شده بود، مرگ مشكوك پسر دو و نیم ساله‌ای به نام امیر بود كه در حوضچه خانه عمویش در جنوب تهران خفه شده بود. پدر امیر در اولین تحقیقات گفت: روز حادثه من و امیر مهمان خانه برادرم بودیم كه متوجه شدم به حوضچه خانه برادرم سقوط كرده و فوت شده است.

وی در ادامه گفت: لحظه حادثه برادرم و همسرش در اتاق در حال چای خوردن بودند و من هم در حال دوش گرفتن بودم.  گزارش پزشكی قانونی بعد از معاینه جسد نشان داد علت مرگ خفگی در آب است و هیچ چیز مشكوكی در كالبد شكافی جسد دیده نشده است.

حادثه غم انگیز دیگری كه یك شنبه هفته قبل به قاضی مدیر روستا، بازپرس گزارش شد، مرگ پسر دو ساله به نام عرشیا بود. تحقیقات نشان داد عرشیا به همراه خانواده‌اش مهمان خانه یكی از بستگانشان بوده‌اند كه بر اثر سقوط تلویزیون ال سی دی فوت شده است.

پدر عرشیا گفت: شب حادثه میهمان یكی از بستگان بودیم و عرشیا در حال بازی بود كه ناگهان تلویزیون ال سی دی روی عرشیا سقوط كرد.

اخبار حوادث - جوان

 


ویدیو مرتبط :
مرگ غم انگیز دختر بچه مقابل چشمان والدین..!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بی‌احتیاطی‌ها باعث مرگ غم‌انگیز فرناز کوچولو شد



در سانحه رانندگی در خیابان امام شهرستان میبد استان یزد ،دختر بچه ۱۸ ماهه به نام " فرناز" که سرنشین موتورسیکلت پدرش بود جان خود را از دست داد.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی شهرستان میبد در خصوص جزئیات این خبر گفت:  برخورد یک دستگاه سواری "جک" با یک دختر بچه در خیابان امام میبد از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد و بلافاصله ماموران پلیس راهور میبد در صحنه حادثه حاضر شدند.

سرهنگ "ولی ا... حسین محمدی" افزود: با حضور ماموران در صحنه حادثه مشخص شد که راکب موتورسیکلت فرزند خود را جلوی موتورسیکلت و روی باک سوارکرده و در حال حرکت بود که یک خودرو نیسان با بی احتیاطی به صورت دنده عقب وارد خیابان می شود.

وی اظهارداشت : راکب موتورسیکلت برای اینکه با نیسان برخورد نکند تغییر مسیر داده و تعادل خود را از دست می دهد و در همین حین، دختر بچه 18 ماهه وی از روی موتورسیکلت به زمین می افتد و از سوی دیگر خورو سواری جک که احتمالا با سرعت بالا در حال حرکت بوده با این کودک برخورد کرده و از محل متواری می شود.

حسین محمدی تصریح کرد: در این حادثه تلخ وغم انگیز، طفل بی گناه و معصوم به نام " فرناز" پس از انتقال به بیمارستان، به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با اعلام این موضوع که راننده خودرو متواری شناسایی شده و دستگیری وی در دست اقدام است خاطر نشان ساخت : متاسفانه در این حادثه، عواملی از قبیل: سوارکردن کودک بر روی باک موتورسیکلت، بی احتیاطی راننده نیسان و از سوی دیگر بی توجهی راننده خودروی سواری "جک"، این حادثه تلخ را رقم زد.


 اخبار   حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران