اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ زن سالخورده به خاطر نیت شیطانی پسر 20 ساله



اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 

اخبار حوادث - مرگ زن سالخورده به خاطر نیت شیطانی پسر 20 ساله/ راز جنایت پس از 8 سال فاش کرد

رییس پلیس آگاهی استان یزد، از دستگیری فردی كه با ورود به منزلی به قصد آزار و اذیت و سرقت، خانم 60 ساله ای را به قتل رسانده بود پس از 8 سال خبر داد.

سرهنگ خالقی رییس پلیس آگاهی استان یزد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش ضرب و جرح خانمی 60 ساله به هویت معلوم در سال 1385 در یكی از محلات قدیمی یزد كه پس از یك هفته بستری در بیمارستان منجر به فوت وی شد، موضوع بررسی و رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان یزد ادامه داد: با توجه به دستگیری فردی به هویت "م . ب" 28 ساله در اردیبهشت ماه سال جاری به اتهام چندین فقره آزار و اذیت و سرقت ، موضوع قتل خانم مذكور نیز وارد مرحله تازه ای از تحقیقات شد.

خالقی، ضمن اشاره به این موضوع كه كارآگاهان اداره عملیات ویژه موفق به رمز گشایی از جنایت صورت گرفته شدند تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده پس از ساعتها تلاش شبانه روزی و با استفاده از فنون پلیسی و اقدامات قانونی متهم كه چاره ای جز بیان تمام حقایق نداشت به نحوه ورود به منزل مقتوله و تشریح آن پرداخت و اعتراف کرد : به قصد آزار و اذیت به منزل مقتوله وارد شدم و پس از درگیری با وی سرش به گوشه میز داخل اتاق برخور كرد و بیهوش روی زمین افتاد.

این مقام انتظامی یادآور شد: با توجه به اعتراف صریح متهم به نحوه وقوع جرم و بازسازی صحنه با حضور مقام قضایی متهم به اتهام قتل عمد با قرار قانونی روانه زندان شد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
ازدواج خانم 36 ساله با پسر 20 ساله (دکتر هلاکویی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بریدن سر مرد 57 ساله به دلیل نیت شیطانی/ پسر جوان تبرئه شد




 اخبار  حوادث  -  بریدن سر مرد 57 ساله به دلیل نیت شیطانی/ پسر جوان تبرئه شد

پسر جوانی كه به دلیل مسائل اخلاقی، صاحب یك باغ را به قتل رسانده بود، از سوی قضات دادگاه كیفری تبرئه شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، چندی پیش ماموران پلیس در جریان وقوع قتل یك صاحب باغ قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار داده و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند. 
 
با حضور ماموران در محل آنها با جسد مرد میانسالی روبرو شدند كه سرش بریده شده بود. بنابراین تحقیقات در خصوص كشف راز این قتل آغاز شد و در ادامه كارآگاهان پلیس دریافتند، كه چند پسر جوان به باغ این مرد رفت و آمد داشته اند. 
 
بنابراین ماموران به سراغ این چند پسر رفته و در تحقیق از آنها در نهایت یكی از آنها به قتل این مرد 57 ساله اعتراف كرد. او در بازجویی ها گفت: صاحب این باغ هر روز من و دوستانم را به بهانه چیدن میوه به باغش می برد و پس از كار كشیدن از ما، همه ما را مورد آزار و اذیت قرار می داد. 
 
روز حادثه او مرا به همراه برادر كوچكم به باغ برد و قصد داشت برادرم را هم مورد آزار و اذیت قرار دهد. برای همین عصبانی شدم و با چاقو او را كشتم و سرش را هم بریدم.
 
با اعتراف این پسر خانواده مقتول نیز رضایت خود را اعلام كردند. بنابراین پرونده پس از صدور كیفرخواست به شعبه 113 دادگاه كیفری استان تهران راجاع شد. این پسر در این شعبه محاكمه شد و به دلیل رضایت اولیای دم و شرایط موجود در پرونده از اتهام قتل تبرئه شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران