اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ دوچرخه سوار بلژیکی در تور ایتالیا


دوچرخه سوار بلژیکی در مرحله سوم مسابقات ˝جیرو دی ایتالیا˝، پس از تصادف درگذشت.




ه نقل از یورواسپورت، "ویتور ویلنت" دوچرخه سواری 26 ساله بلژیکی بود که روز گذشته در مرحله سوم دوچرخه سواری جیرو ایتالیا در منطقه "پاسو دل بوکو" تصادف کرد و پس از آن در گذشت.

تصاویر تلویزیونی به‌طور زنده این تصادف را پخش کردند و نشان دادند که این دوچرخه سوار به روی زمین افتاده و از ناحیه سر به‌شدت در حال خونریزی است. به گفته مدیر این مسابقات، پس از برخورد ویلنت به کناره های جاده، وی از 2 ناحیه به‌ویژه جمجمه به‌شدت آسیب دیده بود که تلاش برای زنده نگه داشتن وی بی نتیجه و در نهایت این دوچرخه سوار از دنیا رفت.

خبر مرگ این ورزشکار برای مدت کوتاهی از خانواده و دوستانش مخفی ماند. گفته می شود پدال چپ دوچرخه وی غفل شده و وی نتوانسته از خود و دوچرخه اش محافظت کند و بدین ترتیب تعادلش را از دست داده و در حدود بیست متر در حاشیه جاده به روی زمین غلت خورد.

منبع : خبرگزاری برنا


ویدیو مرتبط :
تصادف دوچرخه سوار تور ملی اقوام ایرانی 1394

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: نجات معجزه وار دوچرخه سوار از مرگ


نجات معجزه آسا دوچرخه سوار از له شدن زیر چرخهای یک تریلی در بزرگراهی در روسیه





صبح بخیر: نجات معجزه وارآسا دوچرخه سوار از له شدن زیر چرخ های یک تریلی در بزرگراهی در روسیه



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: نجات معجزه وار دوچرخه سوار از زیر تریلی

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.