اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ دردناک پرهام 2 ساله


پسر خردسالی که در خانه مشغول بازی بود، از تراس خانه به پایین پرت شد و جان باخت.

خبرگزاری تسنیم: پسر خردسالی که در خانه مشغول بازی بود، از تراس خانه به پایین پرت شد و جان باخت.

مسئولان بیمارستان بازرگان خبر مرگ پسرخردسالی به نام پرهام که بعد از پرت شدن از تراس منزلشان به این بیمارستان منتقل شده بود را به مأموران کلانتری غیاثی اعلام کردند.

با حضور مأموران در بیمارستان پدر پرهام 2 ساله به مأموران گفت: همسرم به دلیل اختلافاتی که با هم داریم مدتی است که جداگانه زندگی می‌کند‌ و من، پسر 11 ساله‌ام و پرهام در منزلمان زندگی می‌کنیم؛ برادر پرهام را با موتور به مدرسه‌اش رساندم و پرهام در خانه تنها بود، زمانیکه به منزل برگشتم متوجه شدم پرهام در حین بازی از تراس منزلمان در طبقه چهارم آپارتمان محل سکونت به پایین پرت شده است که به سرعت او را به بیمارستان منتقل کردم اما متأسفانه پرهام به دلیل شدت جراحات جان باخت.

با اعلام مراتب این اتفاق به بازپرس کشیک قتل، سعید احمدبیگی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت دستور تحقیق از اهالی ساختمان محل حادثه، مادر پرهام و انتقال جسد پسر خردسال به پزشکی قانونی را صادر کرد.


ویدیو مرتبط :
پرهام عسگری پور - فریاد دردناک (رمیکس)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دردناک پسر 6 ساله در اتاق وحشت



اخبار حوادث - مرگ دردناک پسر 6 ساله در اتاق وحشت

پسربچه 6 ساله‌ای در فیلادلفیا در اثر شكنجه‌های هولناك پدر و مادر سنگدلش در وضعیت رقت‌انگیزی تسلیم مرگ شد.

این زوج بی‌رحم، پسربچه خردسال را بدون هیچ‌گونه امكانات رفاهی و تنها با یك تشك با لایه پلاستیكی در اتاقی زندانی كرده بودند و حتی اجازه دستشویی رفتن نیز به او نمی‌دادند.

 این پسر 6 ساله در اثر شكنجه‌ها به وزن یك كودك 2 ساله درآمده بود و در زمان مرگ آثار كبودی و جراحات هولناكی روی بدنش دیده می‌شد.قاضی پرونده كه از شنیدن اظهارات تكان‌دهنده این پدر و مادر و دیدن تصاویر دردناك جسد كودك خردسال تحت تأثیر قرار گرفته بود، این جنایت را یكی از هولناك‌ترین تجربیات حرفه‌ای‌اش دانست.

 مجازات این زوج بین 30 تا 60 سال زندان تعیین خواهد شد.مادربزرگ این پسر كوچولو با حضور در دادگاه گفت: «به نظر من این دو تن باید با دیدن هر روزه تصاویر نوه بیچاره‌ام در سلول زندان عذاب بكشند.»

دادستان ویژه پرونده نیز از این پیشنهاد استقبال كرده و از دادگاه خواست تصاویر مختلف قبل و بعد از شكنجه شدن این كودك را در سلول‌های این زن و شوهر نصب كنند و با این تصاویر لباسی برای آن‌ها بدوزند و زن و شوهر را در ملأعام ببرند تا همه از وحشیگری‌شان آگاه شوند.
اخبار حوادث - روزنامه ایران