اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ دختر جوان با انتشار عکس‌ خصوصی


مرگ دختر جوان پرده از مزاحمت‌های اینترنتی یک مرد دروغگو برداشت.

روزنامه ایران: مرگ دختر جوان پرده از مزاحمت‌های اینترنتی یک مرد دروغگو برداشت. 

نیلوفر 24 ساله بود و احساس دلتنگی عجیبی می‌کرد. او چندی پیش با پسر یکی از آشنایان نامزد شد. اما به علت اختلاف‌هایی که دو خانواده پیدا کردند رابطه آنها شکر آب شد و جدا شدند.

این شکست سنگین با روحیات شکننده‌ای که نیلوفر داشت و همچنین دغدغه‌های خانواده‌اش او را آزار می‌داد. تصور می‌کرد همه به چشم تحقیر نگاهش می‌کنند و دنبال راهی می‌گشت تا هر چه زودتر ازدواج کند و سر و سامان بگیرد.

نیلوفر وارد یک سایت همسریابی شد. او در این شبکه با جوانی آشنا شد که خود را مردی تحصیلکرده و باوقار معرفی می‌کرد. مدتی از این رابطه گذشت. مرد جوان ادعا کرد که اگر از طریق شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه با هم در ارتباط باشند هزینه کمتری پرداخت می‌کنند و می‌توانند بیشتر با هم آشنا شوند.

دختر ساده لوح فریب چرب زبانی‌های مرد حقه باز را خورد و آنها در شبکه‌های اجتماعی با هم ارتباط صمیمانه‌ای برقرار کردند. او صادقانه درمورد مشکلی که در گذشته برایش به وجود آمده توضیح داد و مرد جوان نیز ادعا می‌کرد این مسأله هیچ تغییری در تصمیم او برای ازدواج ایجاد نخواهد کرد.

اشتباه نیلوفر این بود که عکس‌های خصوصی‌اش را به خواسته پسر جوان برای او ارسال کرد. مدتی گذشت و مرد جوان دیگر مثل گذشته ابراز عشق و علاقه نمی‌کرد و کمی سرد شده بود.

 او خواسته شومی از دختر جوان داشت و زمانی که با پاسخ منفی نیلوفر روبه‌رو شد تهدید کرد عکس‌های خصوصی وی را منتشر خواهد کرد. دختر 24 ساله به این رابطه خاتمه داد ولی پس از چند روز متوجه شد مرد جوان عکس‌های او را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. او که دچار اضطراب و نگرانی شدیدی شده بود در اقدامی باور نکردنی مرتکب اشتباه دیگری شد و به زندگی خود پایان داد.


ویدیو مرتبط :
انتقاد صریح ژیلا صادقی به انتشار عکس خصوصی یک مجری زن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار عکس‌های خصوصی دختر جوان در اینترنت



انتشار عکس‌های خصوصی دختر جوان در اینترنت

رییس پلیس فتای آذربایجان‌غربی از دستگیری فردی که اقدام به تهدید و انتشار عکس‌های شخصی خانم جوانی در اینترنت کرده بود، خبرداد.

حوادث - به گزارش ایسنا ، سرهنگ کوره‌بلاغی در این باره گفت: پیرو شکایت خانمی مبنی بر هتک حرمت اینترنتی، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.

رییس پلیس فتای استان آذربایجان‌غربی افزود: شاکیه در اظهاراتش بیان کرد که حدود چند ماه گذشته در اینترنت با فردی آشنا شده و از روی اعتماد، تعدادی از عکس هایش را برای او ارسال کرده اما پس از مدتی او را تهدید و در نهایت اقدام به انتشار تصاویر در اینترنت کرد که این کار منجر به آبروریزی وی و خانواده‌اش شد.

کوره‌بلاغی ادامه‌داد: کارشناسان پلیس با تجمیع اطلاعات، تحقیقات خود را ادامه داده و کلیه ارتباطات اینترنتی شاکیه مورد بررسی قرار گرفت که سرانجام متهم در یکی از استان‌های شمالی کشور شناسایی و با اخذ نیابت قضایی دستگیر شد، وی با مشاهده دلایل و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

وی تصریح‌کرد: یکی از جدی‌ترین خطراتی که کاربران اینترنت را تهدید می‌کند اعتماد به افراد ناشناس در این فضاست، اما علی‌رغم حجم وسیع اطلاع‌رسانی و هشدارهایی که از طرف پلیس فتا به کاربران داده می‌شود باز هم افرادی این هشدارها را نادیده گرفته و در دام افراد سودجو گرفتار می‌شوند./ایسنا