اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ بسیار غم‌انگیز پدر و دختر زائر امام رضا(ع)/چه کسی مسئول است؟+تصاویر



اخبار حوادث - مرگ بسیار غم‌انگیز پدر و دختر زائر امام رضا(ع)/چه کسی مسئول است؟+تصاویر

ریزش چاه در یک واحد مسکونی در مشهد که با تغییر کاربری به مسافرخانه تبدیل شده بود ، روز دوشنبه جان یک پدر و دختر مسافر را گرفت.

حسین خاکپور مدیر روابط عمومی شهر مشهد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر فوق اظهار داشت: مقارن ساعت 14:48 دقیقه ظهر روز دوشنبه هفدهم شهریور با اعلام حادثه ای مبنی بر ریزش چاه و سقوط افراد به درون آن ، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی مشهد ، بی درنگ اکیپ امداد و نجات تخصصی ایستگاه های 2 و 44 را به محل حادثه واقع در منطقه طبرسی ، خیابان نوغان اعزام نمود .

وی گفت: در این حادثه یک پدر ودختر شهرستانی که برای زیارت به مشهد آمده بودند و در یک واحد مسکونی که با تغییر کاربری به مسافرخانه تبدیل شده بود ، اقامت داشتند، به‌دلیل فروریختن ناگهانی دهانه چاه فاضلاب این اقامتگاه، به درون چاه سقوط‎ کردند و جان خود را از دست دادند.

خاکپور ادامه داد : این حادثه درحالی رخ داد که دختر ١٢ساله، هنگام شستن دست هایش به‌علت بازشدن ناگهانی دهانه چاه به درون آن سقوط کرد و پدر که شاهد این اتفاق بود، در تلاش برای نجات دخترش به نزدیک چاه رفت که خودش نیز به درون چاه سقوط کرد.

این مقام مسئول در رابطه با نحوه عملیات نیروهای آتش نشانی گفت: با رسیدن نیروهای آتش‎نشانی، پیکر این پدرودختر از چاه خارج و تحویل نیروهای اورژانس مستقر در محل شد.

دکتر وفایی ن‍ژاد مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به خبرنگار ما گفت: در پی وقوع این حادثه و حضور تکنسین‌های اورژانس در محل مشخص شد این پدر 40 ساله و دختر 12 ساله‌اش بر اثر خفگی در دم فوت شده بودند.

گفتنی است،‌حدود یک ماه گذشته بر اثر انفجار گاز شهری در یک مکان غیر مجاز اسکان زائران 14 خانم بوشهری دچار سوختگی و روانه بیمارستان شدند. به نظر می‌رسد هنوز کسی به دنبال ساماندهی خانه‌هایی قدیمی نیست که به مسافرخانه‌ای برای زائران امام رضا(ع) تبدیل شده است.

 

اخبار,اخبار حوادث,ریزش چاه

 

اخبار,اخبار حوادث,ریزش چاه

 

اخبار,اخبار حوادث,ریزش چاه

 

اخبار,اخبار حوادث,ریزش چاه

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
مرگ غم انگیز پدر در حادثه عجیب...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ غم انگیز یک دختر نگون بخت در لباس عروسی +عکس



این عروس خانم 30 ساله که هویتش فاش نشده است روی یک صخره ایستاده و در حال تهیه عکس برای آلبوم عروسی اش بود که ناگهان لیز خورد و داخل رودخانه افتاد و بعد از آبشار بلند به پایین پرتاب شد و جسد او چند ساعت بعد پیدا شد.
مرگ غم انگیز , لباس عروسی , مرگ در لباس عروسی

علت سقوط او لیز خوردن به دلیل خیس شدن لباس عروسش عنوان شده است. او روی صخره ای در کنار رودخانه که منتهی به یک آبشار بلند است ایستاده بود تا عکس بگیرد که دنباله لباسش وارد آب رودخانه شده و خیس و سنگین شد و عروس خانم نگون بخت را داخل رودخانه کشید.
عکاس صحنه سعی کرده بود او را نجات دهد اما سنگینی او مانع این عمل شده و نهایتا او از آبشار پرتاب شد. وی حدود 100 متر آنطرف تر از محل عکسبرداری  توسط یک راننده که به خوبی منطقه را میشناخت و به صورت داوطلبانه به پلیس و آتشنشانها در عملیات جستجو کمک میکرد پیدا شد، عکاس و دستیارش به خاطر شوک شدید ناشی از این حادثه راهی بیمارستان شدند.
مرگ غم انگیز , لباس عروسی , مرگ در لباس عروسی

این عروس جوان در ماه ژوئن ازدواج کرده بود اما هنوز تصاویر مربوط به آلبوم عروسی اش را تهیه نکرده بود. نکته جالب اینکه هیچکس همراه او نبود و برادر و دختر خاله اش بعد از اینکه حادثه به آنها گزارش شد به محل آمدند. خانواده او حاضر به مصاحبه با رسانه ها نشده اند.../پرداد