اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد هندی با چاقو 14 عضو خانواده اش را کشت



  مردی در شهر تانه در نزدیکی بمبئی هند با چاقو 14 عضو خانواده اش را کشت.

به گزارش روز یکشنبه گاردین، منابع پلیس هند اعلام کردند: این مرد 35 ساله با چاقوی قصابی 14 نفر از جمله هفت کودک را به قتل رساند.


براساس گفته پلیس، این اتفاق روز گذشته «شنبه » زمانی که اعضا خانواده در خانه خود در شهر «تانه» در 32 کیلومتری بمبئی دور هم جمع شده بودند، اتفاق افتاد.


«گاجانان لاکسمن»سخنگوی پلیس تانه گفت:«قاتل» هسنین انوار وارکر پس از بریدن سر افراد خانواده از جمله پدر و مادرش، خود را نیز حلق آویز کرد.


تنها بازمانده حادثه خواهر قاتل است که پس از فریادهای وی و اطلاع به پلیس از سوی همسایه ها، به بیمارستان منتقل شده است.


پلیس اعلام کرد: شرایط روحی خواهر21 ساله قاتل بسیار بد است و پلیس هنوز نتواسته جزئیات بیشتری از این حادثه را کسب کند.


روزنامه«ایندین اکسپرس» درباره این حادثه نوشت: قاتل با خیالی آسوده جان قربانیان را گرفت و قصد داشت شب را در همان خانه بماند.


این روزنامه به نقل از آشوتوش دومبره کمیسر پلیس نوشت: قاتل در موقع خواب قربانیان خود را به قتل رسانده و امکان تایید اینکه قاتل قبل از اقدام، قربانیان خود را بیهوش کرده به بررسی بیشتری نیاز دارد.


پلیس اعلام کرد: جزئیات بیشتری از این حادثه در اختیار ندارد و انگیزه آن نیز هنوز نامعلوم است.


براساس گزارش نشریه پرس تراست هند، مناقشه دلیل اصلی وقوع این حادثه است اما شواهدی درباره این ادعا نیز وجود ندارد.


به گفته پلیس، قاتل در یک شرکت خصوصی در بمبئی مشغول کار بوده و مشکل مالی و دیگر اختلافات درباره وی گزارش نشده است و تنها بازمانده آخرین امید پلیس برای رازگشایی از این جنایت هولناک است .

 

 اخبار حوادث -  ایرنا 


ویدیو مرتبط :
قتل مرد هندی مقابل چشم مردم در عربستان با ضربات چاقو.....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد اهوازی چهار عضو خانواده‌اش را کشت



اخبار حوادث - در یک اقدام جنون آمیز
مرد اهوازی چهار عضو خانواده‌اش را کشت

مردی در اهواز طی یک اقدام جنون آمیز ۴ عضو خانواده خود را به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رساند و چهار نفر دیگر را نیز زخمی کرد.

 این فرد در منطقه صادقیه اهواز با استفاده از سلاح سرد و با انگیزه اختلاف خانوادگی، پدر، خواهر و دو فرزند پنج ماهه و پنج ساله خود را به قتل رساند. او مادر، همسر، خواهر و شوهرخواهر خود را نیز زخمی کرد که حال دو تن از این افراد وخیم گزارش شده است.

به نقل از ایرنا، دو نفر از این زخمی‌ها در بیمارستان علی ابن ابیطالب اهواز و دو تن دیگر در بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

بر پایه این خبر، متهم بلافاصله توسط مأموران انتظامی دستگیر شد که تحقیقات در این زمینه آغاز شده است.
اخبار حوادث - جام جم