اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد سوار بر اسب سفید، متاهل از آب درآمد!


زن جوان آن‌قدر از دنیای اطرافش فاصله گرفته بود كه با برخوردی آرام تمامی وسایلش بر روی زمین ریخت، همانند فرزندی كه پدر و مادر خود را گم كرده باشد با چشمانش به دنبال كسی می‌گشت، شاید او افسوس روزهایی را دارد كه به راحتی اعتماد كرده است.

 در راهروهای شلوغ و پر از همهمه دادگاه خانواده زن جوان به آرامی وارد دادگاه می‌شود و مرد جوانی نیز پشت سر او با لبخند بر لب وارد می‌شود.

زن صحبت‌های خود را در محضر قاضی دادگاه این‌گونه شروع كرد: در یك خانواده پرجمعیت و شلوغ متولد شدم و به همین دلیل پدر و مادرم هیچ وقت متوجه نشدند كه من چگونه درس خواندم. در سال 86 زمانی كه با شوهرم آشنا شدم فكر كردم این فرد همان كسی است كه قرار بود با اسب سفید به سراغ من بیاید.

وی ادامه داد: همان سال 86 در حضور بزرگان خانواده به عقد یكدیگر درآمدیم، همسرم خود را دارای تحصیلات عالیه و مجرد معرفی كرد و من هم به سادگی تمام گفته‌هایش را باور كردم.

این زن جوان افزود: البته من هیچ‌گاه مدارك تحصیلی او را با چشم خود ندیدم اما زمانی كه به عقد یكدیگر درآمدیم، شناسنامه‌اش سفید بود و نام زن دیگری در آن نوشته نشده بود در حالی كه همسرم در سال 80 با شخص دیگری ازدواج كرده بود.

زن در حالی كه سعی می‌كرد جلوی اشك‌های خود را بگیرد، گفت: همسرم تا پایه سوم راهنمایی درس خوانده است، در صورتی كه او این ادعا را داشت كه تحصیلاتش كارشناسی ارشد است، او یك فرد دروغ‌گو است. من با صداقت زندگی‌ام را با او شروع كردم در حالی كه وی به راحتی مرا فریب داده است.

مرد هم‌چنان لبخند بر لب در ادامه عنوان كرد: من تمام حرف‌های همسرم را قبول دارم. من برای به دست آوردن او مجبور شدم دروغ بگویم زیرا در غیر این صورت او مرا به همسری خود قبول نمی‌كرد.

مرد یادآور شد: اكنون همسرم خواهان جدایی است در حالی كه من به او قول دادم همسر اولم را طلاق دهم اما او باز هم به ادامه زندگی رضایت نمی‌دهد.

زن در پاسخ به شوهرش اظهار كرد: من هرگز نمی‌توانم با شخصی كه به راحتی می‌تواند به زن و فرزندانش پشت كند، به زندگی ادامه دهم و خواهان طلاق و تمامی حق و حقوق خود كه 300 سكه بهار آزادی است، هستم.

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین، حكم طلاق را صادر كرد و مرد را محكوم به پرداخت 300 سكه بهار آزادی كرد.

منبع: ایسنا



ویدیو مرتبط :
شاهزاده ای سوار بر اسب سفید!دوربین مخفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد طلبکار سارق حرفه‌ای از آب درآمد



سارقی که تحت عنوان خریدار طی نقشه‌ای اقدام به سرقت یک دستگاه سواری پژو پارس کرده بود توسط پلیس شهرستان سبزوار خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ آزادواری فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار   گفتگو به باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو سواری پژو پارس در یکی از مناطق شهر سبزوار بلافاصله تیم گشت کلانتری ۱۳ راهنمایی این فرماندهی جهت بررسی در محل حاضر شدند.

سرهنگ آزادواری افزود: در تحقیقات به عمل آمده مالباخته اظهار داشت که خودرو را در خیابان پارک کرده و پس از گذشت چند دقیقه به محل پارک مراجعه در حالیکه اثری از آن نبود.

وی ادامه داد: با توجه به نوع و مدل خودرو و مدت زمان سرقت فرضیه داشتن سوئیچ از سوی سارق قوت گرفت که شاکی عنوان داشت به کسی مظنون نبوده و خودرو را از نمایندگی تحویل گرفته‌ام و سوئیچ اصلی و یدک را به هیچ عنوان در اختیار کسی قرار نداده‌ام.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار اظهار داشت: در ادامه تحقیقات شاکی عنوان داشت حدود ۴ ماه قبل اجناسی را خریداری کردم که نصف مبلغ را نقد و مابقی را طی یک فقره چک به فروشنده آن تحویل دادم پس از گذشت چند روز فروشنده مراجعه و تقاضای پول نقد کرد و اظهار داشت به عوض پول حاضر است خودرو من را بخرد لذا سوئیچ را تحویل وی داده تا جهت قیمت گذاری با خودرو به بنگاه برود پس از گذشت ۲۰ دقیقه مراجعه و عنوان داشت به علت نقص فنی خودرو را نمی‌خواهد و طلبش را در‌‌ همان موعد مقرر می‌ گیرد.

سرهنگ آزادواری تصریح کرد: با توجه به احتمال دست داشتن خریدار خودرو در سرقت ضمن هماهنگی با مقام قضایی او را به کلانتری منتقل که متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده در مواجهه با ادله موجود پلیسی به سرقت خودرو اعتراف کرد.

وی در ادامه بیان داشت: سارق خودرو در بازجوئی‌های تکمیلی اظهار داشت با توجه به مشکلات مالی ۴ ماه قبل نقشه سرقت خودرو را کشیده و ضمن سوء استفاده از اعتماد مالک خودرو سوئیچ یدک تهیه و پس از چند ماه نقشه‌ام را عملی کردم.

سرهنگ آزادواری خاطر نشان کرد: با راهنمایی متهم خودرو مسروقه در حالی که فک پلاک شده بود در پارکینگ یکی از اقوامشان که از موضوع سرقت بی‌اطلاع بود کشف و متهم راهی دادسرا شد.


 اخبارحوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران