اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد جوان همسر باردار و پسر سه ساله‌اش را کشت و خودکشی کرد!



اخبار حوادث - مرد جوان همسر باردار و پسر سه ساله‌اش را کشت و خودکشی کرد!

ماجرای قتل اعضای یک خانواده در ساختمان ۳ طبقه در مشهد، هنگامی فاش شد که زن ساکن در طبقه اول ساختمان صبح روز گذشته، طبق معمول دخترش را برای کمک به امورات منزل خواهر باردارش به طبقه سوم (محل سکونت خواهرش) فرستاد. دختر نوجوان به آرامی از پله های منزل مسکونی بالا رفت و در منزل خاله اش را گشود اما حیرت زده با اجساد اعضای خانواده خاله اش روبه رو شد.

 دختر مذکور که با دیدن پیکر خاله اش به شدت ترسیده بود، هراسان از پله ها پایین آمد و آن چه را که دیده بود وحشت زده برای مادرش بازگو کرد.

زن جوان که نمی توانست این جملات را باور کند خود را به طبقه سوم رساند و بدین ترتیب دقایقی بعد خودروهای گشت کلانتری طبرسی جنوبی، آژیرکشان در کنار ساختمان پلاک ۴۱ توقف کردند. نیروهای انتظامی با تایید درستی خبر و حفظ صحنه حادثه، ماجرای جنایت هولناک را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند. عقربه های ساعت ۱۱ صبح را نشان می داد که قاضی موحدی راد به همراه عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس آگاهی، عازم محل وقوع جنایت شدند.

اجساد مربوط به زنی حدود ۲۵ساله، پسر 3.5 ساله و مرد ۲۹ ساله ای بود که کف اتاق قرار داشت. قسمتی از گوش چپ و پوست سر زن جوان بر اثر وارد آمدن ضربه مجروح شده بود و آثار کبودی روی صورت و گردن و دهان مقتول، حاکی از آن بود که زن جوان با فشار دست خفه شده است.

پسر بچه 3.5 ساله نیز در حالی که روی تشک دراز کشیده، خفه شده بود و جسد مرد ۲۹ ساله نیز در کنار فرزندش قرار داشت. آثاری که روی قفسه سینه مرد وجود داشت هم نشان می داد که قبل از وقوع جنایت درگیری بین او و همسرش رخ داده است. در بررسی های بیشتر قوطی خون آلود کوچک حاوی سموم نباتی در کنار اجساد کشف شد و این احتمال قوت گرفت که مرد جوان پس از کشتن اعضای خانواده اش، دست به خودکشی زده است.

این فرضیه در حالی مطرح شد که پس از برگرداندن جسد برای انجام معاینات بیشتر توسط پزشک قانونی، بوی شدید سموم نباتی فضای اتاق را فرا گرفت. یکی از نزدیکان مقتولان به مقام قضایی گفت: زوج جوان اختلاف شدید خانوادگی نداشتند و ما نیز سر و صدایی را از آن ها نشنیدیم.

«قاضی موحدی راد» در حالی به تاریک خانه این پرونده جنایی وارد شده است که هنوز انگیزه این جنایت هولناک در پرده ای از ابهام قرار دارد. طبق اظهارات نزدیکان مقتولان، زن ۲۵ ساله باردار بود و این احتمال وجود دارد که مرد ۲۹ ساله پس از کشتن اعضای خانواده اش، دچار عذاب وجدان شده و دست به خودکشی زده است.

پیدا شدن مقادیری وجوه نقدی و بررسی وضعیت خانوادگی آنان نشان می داد که اعضای خانواده از وضعیت مالی مناسبی نیز برخوردار بودند و لوازم منزل نیز به هم ریختگی نداشت. در عین حال و با انتقال اجساد به پزشکی قانونی، قاضی ویژه قتل عمد دستورات ویژه ای را برای بررسی دقیق این ماجرا و همچنین کشف زوایای پنهان این پرونده جنایی صادر کرده است تا علت دقیق مرگ اعضای این خانواده مشخص شود.
اخبار حوادث -  خراسان

 


ویدیو مرتبط :
خودکشی پسر 4 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مادری به خاطرسوءظن همسر ، پسر ۲ ساله‌ اش را کشت



  ، سوء‌ظن‌های شوهر,اخبار,اخبار حوادث

 

مادری به خاطرسوءظن همسر ، پسر ۲ ساله‌ اش را کشت

حوادث - روزنامه جام‌جم نوشت:

زن جوانی که همراه شوهرش به اتهام درگیری با یک مغازه‌دار در تهران دستگیر شده بود، در تحقیقات پلیسی راز کشتن پسر 2 ساله‌اش را در منطقه حصارک کرج فاش کرد.

روز 12 اردیبهشت‌ امسال صاحب یک مغازه فروش مواد غذایی در خیابان حکیم جرجانی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و با گزارش حمله یک زوج جوان به مغازه‌اش، از ماموران کمک خواست. در پی این تماس، ماموران کلانتری 119 مهرآباد جنوبی با اعزام به محل حادثه، صاحب مغازه و زوج جوان را به کلانتری منتقل کردند. ابتدا این زوج در تحقیقات گفتند صاحب مغازه از مدت‌ها پیش برای زن جوان ایجاد مزاحمت می‌کرده و به همین دلیل با وی درگیر شده‌اند.

 

انکار مزاحمت برای زن جوان

درپی اظهارات این زوج، مرد مغازه‌دار نیز در بازجویی گفت: چند سال پیش، زن جوان در حالی که تکدیگری می‌کرد، به مغازه‌ام آمد. من هم مقداری مواد غذایی به او دادم. یک بار دیگر هم وقتی به مغازه‌ام آمد، مبلغی پول به وی دادم و خواستم دیگر به مغازه‌ام نیاید. پس از آن دیگر زن جوان را ندیدم تا این‌که روز حادثه او همراه مردی که می‌گفت شوهرش است، وارد مغازه‌ام شد و ادعا کرد او را مورد آزار و اذیت قرار داده‌ام. شوهرش قصد داشت مرا بکشد که همسایه‌ها به دادم رسیدند.

 

راز یک جنایت را مادر می‌دانست

با اطلاعات به دست آمده از مرد مغازه‌دار، ماموران دوباره از زوج جوان بازجویی کردند تا این‌که زن جوان راز یک جنایت هولناک را فاش کرد و گفت فرزند 2 ساله‌اش را خفه کرده و جسدش را به کمک شوهرش در مخروبه‌ای نزدیک خانه‌شان در منطقه حصارک کرج رها کرده و به تهران آمده‌ا‌ند. در پی اظهارات این زن، پرونده‌ای در شعبه 5 بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و زن متهم و شوهرش برای تحقیقات به اداره 10 پلیس آگاهی تهران انتقال یافتند.

 

‌سوء‌ظن‌های شوهر، از مادر قاتل ساخت

سارا ـ متهم به قتل ـ درباره اختلاف خود و شوهرش گفت: از زمانی که پسرمان امیرحسین به دنیا آمد، شوهرم ادعا می‌کرد پسرمان شبیه وی نیست و نمی‌تواند او را فرزند خودش بداند. هرچه می‌گفتم امیرحسین فرزند هر دویمان است، به حرف هایم توجهی نمی‌کرد و می‌گفت دیر یا زود من و پسرم را خواهد کشت. شب حادثه که 10 اردیبهشت‌ماه بود، دوباره بر سر مسائل قبلی دعوایمان شد و شوهرم با عصبانیت خانه را ترک کرد. پس از دقایقی امیرحسین از خواب بیدار شد و شروع به گریه کرد. اعصابم به هم ریخته بود. دیگر طاقت این زندگی را نداشتم و نمی‌توانستم تهمت‌های شوهرم را تحمل کنم.

 

پسرک با روسری خفه شده بود

زن جوان با اشاره به نحوه جنایت گفت: به اتاق پسرم رفتم و او را در حالی که بشدت بی‌تابی می‌کرد، با روسری خفه کردم. وقتی به خودم آمدم، پسرم نفس نمی‌کشید. بعد از ساعاتی شوهرم به خانه برگشت و خواستیم امیر حسین را به بیمارستان ببریم، اما دیر شده بود. بنابراین به کمک شوهرم شبانه جسد را به مخروبه‌ای در منطقه حصارک برده و همانجا رها کردیم.

درپی اعتراف مادر جوان به قتل کودکش، شوهر او نیز در بازجویی گفت: همسرم قاتل امیرحسین است. من همیشه به او مشکوک بودم. شب حادثه وقتی به خانه بازگشتم و متوجه مرگ فرزندمان شدم، همسرم تهدید کرد اگر ماجرا را به پلیس اطلاع دهم، خودش را هم خواهد کشت و من مجبور شدم با او همکاری کنم تا جسد را در مخروبه‌ای رها کند./خبرآنلاین