اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد آمریكایی سلطان ‌بال‌خورها شد



 

 

 مرد آمریكایی سلطان ‌بال‌خورها شد

 

«جان اسكوئیب» كه به «سوپر اسكوئیب» مشهور است، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این كشورعنوان كرد: من در نوزدهمین دوره «بال مرغ‌خوری» شركت كردم و موفق شدم در دور دوم این مسابقه 255 بال مرغ سرخ شده را بخورم!

 

رسانه‌های دولتی آمریكا اعلام كردند كه یك مرد با خوردن 255 بال مرغ ركورد جدیدی را به نام خود ثبت كرد.

 

به گزارش ایسنا، «جان اسكوئیب» كه به «سوپر اسكوئیب» مشهور است، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این كشور عنوان كرد: من در نوزدهمین دوره «بال مرغ‌خوری» شركت كردم و موفق شدم در دور دوم این مسابقه 255 بال مرغ سرخ شده را بخورم!


به گزارش ایسنا، این مرد جوان در مصاحبه‌ای با خبرگزاری شینهوا یادآور شد: من همیشه عاشق بال مرغ بودم و از این كه در این مسابقه شركت كرده و برنده شدم خوشحالم.

 

بر اساس اعلام رسانه‌های دولتی آمریكا، این مسابقه امسال در منطقه «فیلادلفیا» در ایالت «پنسیلوانیا» برگزار شد./ایسنا


ویدیو مرتبط :
فارسی صحبت كردن مرد آمریكایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد آمریكایی زنش را در دیگ پخت



مرد آمریكایی زنش را در دیگ پخت

جام جم آنلاین: یك رستوران دار منطقه لس آنجلس در جریان محاكمه اش رسما اعتراف كرد كه همسرش را در دیگ پخته است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از لومتن، دیوید وینز در مقابل دادگاه لومیتا در حومه  لس آنجلس گفت: همسرم را داخل یك دیگ به ظرفیت بیش از200 لیتر گذاشته و مدت چهار روز روی آتش ملایم  اجاق پختم. داون وینز، زن 39 ساله از اكتبر 2009 مفقودالاثر اعلام شده بود.

حدود یك سال پیش دیوید وینز مالك رستوران " تایم كانتمپوراری كافی" شهر لومیتا نزد پلیس اعتراف كرده بود كه همسرش را به قتل رسانده است اما این خبر تا 18 سپتامبر كه زمان آغاز محاكمه اش بود، منتشر نشده بود.

قاتل  48 ساله در جریان محاكمه اش اعتراف كرد: اكنون واقعا به خاطر نمی آورم  به چه دلیل دچار چنین خشم هولناكی شدم.اما به یاد دارم كه داون را گرفته  دست ها و پاهایش را طناب پیچ كردم و دهانش را با نوار زخم بندی بستم. تمام شب او در همان حال بود. روز بعد او را بی حال یافتم و تصور كردم كه مرده است.

او افزود: سپس پیكر داون را در همان حالت در یك دیگ بزرگ به ظرفیت بیش از 200 لیتر گذاشته و مدت چهار روز بدن او روی آتش ملایم می پخت. پس از پخت كامل گوشتش را كه به راحتی از استخوان ها جدا شد با سایر پس مانده های رستوران و زباله های روزهای بعد مخلوط كردم  و در مخزن زباله ریختم.

قاتل به این ترتیب به راحتی جسد را از سرش باز كرد. تنها قسمتی كه جرات نكرد در مخزن زباله بیاندازد جمجمه زن بود كه آن را در خانه مادرش پنهان كرد.

پس از مفقودالاثر شدن داون، پلیس برای یافتن جسد او همه جا را جستجو كرد. پلیس كف رستوران دیوید را كه كاملا آن را بازسازی كرده و با موزاییك های تازه بتنی پوشانده بود حفر كرد. آنها در عین حال خانه مادر دیوید را نیز جستجو كردند بی آنكه كمترین رد و آثاری را در ارتباط با جنایت بیابند.

به این ترتیب ، دیوید در دوقدمی ارتكاب یك جنایت كامل بدون كمترین ردی بود. اگر اكنون محاكمه می شود به دلیل این است كه نتوانست جلوی زبانش را بگیرد.

بیش از یك سال پیش او دست به خودكشی زد  اما نمرد و به بیمارستان انتقال یافت. روی تخت بیمارستان برای نخستین بار زبان گشود و برای دخترش ماجرای مرگ مادر او را تعریف كرد. سپس نزد پلیس مجبور به اعتراف شد. اما دختر دیوید نمی دانست كه جسد مادرش چگونه ناپدید شده است.

تا اینكه سرانجام ماجرای ناپدید شدن جسد زن در دادگاه توسط قاتل تشریح شد./جام جم آنلاین