اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردی که کبوترهایش را بیشتر از همسرش دوست داشت



اخبار,اخبار حوادث , ضرب و شتم زن جوان

 

اخبار حوادث - ضرب و شتم زن جوان به خاطر کبوترها
مردی که کبوترهایش را بیشتر از همسرش دوست داشت

زنی در دادگاه خانواده مدعی شد به دلیل علاقه زیادی که همسرش به حیوانات خانگی دارد، زندگی اش در شرف نابودی است.

این زن برای ضرب و جرح عمدی از همسرش به دادگاه در خراسان جنوبی شکایت کرده بود درباره مشکلات خانوادگی اش خطاب به قاضی گفت: ازدواج من از اول اشتباه بود. من و همسرم از نظر طبقاتی و تحصیلات فاصله زیادی با هم داریم اما هیچگاه فکر نمی کردم، عشق افراطی همسرم به حیوانات خانگی اینقدر دردسر ساز شود که حتی زندگی ام در آستانه نابودی قرار بگیرد.

زن افزود: همسرم برای اینکه بتواند کبوترهایش را در منزل نگهداری کند، همواره به دنبال اجاره مکان هایی با قیمت پایین در حاشیه شهر است.

وی گفت: همسرم حتی اتاق مرا به مکان اختصاصی برای نگهداری کبوترها تبدیل کرده است و از بوی تعفن این پرندگان من و دو فرزندم دچار بیماری شدیم ولی او بازهم کبوترهایش را از خانه بیرون نبرد و با این کارها باعث اذیت و آزار ما می شود.

همچنین این زن در ادامه ادعا کرد که همسرش به خاطر کبوترها او را مورد ضرب و شتم قرار داده و گواهی پزشکی قانونی نیز گواه بر این ادعا است.

متهم در این جلسه با انکار جرم وارده، گفت: حرف های همسرم کذب محض است، خودش مصدوم شده و می خواهد به دروغ این کار را به من نسبت بدهد.

در پایان با توجه به شکایت شاکی و مستندات پزشکی قانونی اتهام مرد مبنی بر ضرب و جرح عمدی محرز اعلام شد و متهم به پرداخت دیه محکوم گردید.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
قصه ی مردی با همسرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی همسرش را به آتش كشید



 

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از دستگیری مردی در رفسنجان خبر داد كه پس از مجروح كردن همسرش، او را بی رحمانه در آتش سوزاند.

 

یدالله امینی زاده در گفتگو با فارس افزود: این مرد ۳۰ ساله پس از مشاجره لفظی و بسیار جزئی كه با همسر ۲۳ ساله خود داشت، اقدام به ضرب و شتم وی كرد كه منجر به مجروحیت شدید وی شد.

امینی زاده گفت: این مرد سپس همسرش را كه در حالت بی هوشی قرار داشت، به اتاق خواب منتقل كرد و با ریختن نفت و تینر در قسمت هایی از اتاق، خانه را به آتش كشید و سریعا از محل متواری شد تا وانمود كند از ماجرا بی اطلاع و آتش سوزی خانه غیرعمد بوده است.

وی افزود: با اطلاع رسانی همسایگان، آتش نشانی به محل مراجعه و پس از مهار حریق، مصدوم به اورژانس بیمارستان منتقل و به علت شدت سوختگی به كرمان اعزام شد كه پس از چند ساعت در بیمارستان فوت كرد.

فرمانده انتظامی رفسنجان تصریح كرد: با توجه به اینكه آتش سوزی عمدی به نظر می رسید، همسر مقتول دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد و مورد بازجویی های علمی قرار گرفت.

امینی زاده خاطرنشان كرد: متهم منكر قتل شده و حتی وجود هرگونه اختلاف خانوادگی با همسرش را انكار می كرد، اما وقتی در مقابل تحقیقات و بازجویی های علمی و پلیسی ماموران مجرب قرار گرفت و ادله جمع آوری شده را مانع فرارش می دید، لب به اعتراف گشود و قتل همسرش را پذیرفت.

فرمانده انتظامی رفسنجان همچنین از قتل و دستگیری ۲ مظنون خبر داد و بیان كرد: یك مورد نزاع در روستای محمدآباد دهنو به مركز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش شد كه بلافاصله ماموران به محل اعزام و مشخص شد، دو نفر كه قصد اخاذی از یك تبعه افغانستان را داشتند، با وی درگیر و او را مصدوم كرده ا ند كه مصدوم توسط یكی از اهالی به بیمارستان منتقل می شود ولی به علت شدت ضربات وارده به وسیله چاقو كه به ناحیه شكم وارد شده بود، در بیمارستان فوت می كند..../ خبرگزارى فارس