اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردی زنش را با سیم تلویزیون خفه كرد



مردی زنش را با سیم تلویزیون خفه كرد

 كارآگاهان پلیس آگاهی مرد جوانی را كه در هنگام نزاع و درگیری با همسرش وی را با سیم تلویزیون خفه كرده بود را دستگیر كردند. كارآگاهان پلیس آگاهی مرد جوانی را كه در هنگام نزاع و درگیری با همسرش وی را با سیم تلویزیون خفه كرده بود را دستگیر كردند.

سرهنگ حمیدرضا گلصباحی درباره پرونده این قتل گفت: ۱۶ اسفند ماه سال جاری كارآگاهان پلیس آگاهی استان تهران از طریق تماس با مركز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در جریان وقوع قتلی در یكی از محلات كرج قرار گرفتند.

وی افزود: كارآگاهان با حضور در صحنه حادثه با جسد بی جان زن ۲۹ ساله ای روبرو شدند كه سیم برق تلویزیون دور گردن وی پیچیده شده بود.

كارآگاهان با ثبت این پرونده و در بررسی های اولیه از همسایگان این مقتوله دریافتند كه وی با همسرش میثم دچار اختلافات خانوادگی شدید بوده است.

كارآگاهان با دریافت این سرنخ به محل كار میثم مراجعه كردند اما وی ضمن رد هرگونه اختلاف گفت: كه در روز حادثه پس از آن كه از منزل خارج شده به بانك مراجعه كرده و پس از آن نیز به سر كار رفتم.

میثم به كارآگاهان گفت كه با توجه به اینكه همسرم طلا و جواهرات زیادی در خانه نگهداری می كرد احتمال زیاد سارقان همسر من را به قتل رساندند.

كارآگاهان پلیس آگاهی با بازبینی محل جنایت هیچگونه سرنخی مبنی بر ورود سارقان به منزل یا سرقت طلا و جواهرات مقتوله نیافتند.

تلاش كارآگاهان برای روشن كردن زوایای پنهان این پرونده ادامه داشت تا اینكه كارآگاهان به اظهارات ضد و نقیض میثم مشكوك شده و با توجه به دلایل و مدارك معتبر وی را بازداشت كردند.

میثم در بازجویی های خود علاوه بر آن كه در اعترافات خود قویا بزه انتسابی را انكار می كرد سرانجام در دام تناقض گویی های خود گرفتار شد و كارآگاهان پس از گذشت ۵ ساعت از جنایت این پرونده را رمزگشایی كردند.

به گزارش ایسنا، میثم در اعترافات خود با بیان اینكه در طول پنج ماه گذشته مكررا با همسر خود نزاع و جدال داشته است گفت: روز حادثه به علت مسائل خانوادگی با همسرم درگیر شده و در یك لحظه سیم تلویزیون را به دور گردن وی پیچیده و او را خفه كردم.

وی درباره مطرح كردن ادعای سرقت از منزل گفت: این ادعا را برای گمراه كردن كارآگاهان مطرح كردم..... / خبرگزارى ایسنا 


ویدیو مرتبط :
مردی که زنش را آتش زد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلویزیون‌های بی‌سیم وارد بازار می‌شوند



 

 

تلویزیون

 

 

شركت كره‌ای ال‌جی از ساخت دو گیرنده تلویزیونی جدید با نام‌های SL95 و SL90 خبر داده است كه تصاویر را بر مبنای نور پس‌زمینه LED به نمایش می‌گذارند.

به گزارش الكترونیستا، این دو گیرنده تلویزیونی تنها 3.29 میلیمتر ضخامت دارند و در اندازه‌های 42 و 47 اینچ ساخته شده‌اند. هر دو تلویزیون یاد شده شامل قابلیت LG EYEQ Green می‌شوند و بر مبنای آن، میانگین مصرف انرژی در آن‌ها 70 درصد نسبت به تلویزیون‌های معمولی كمتر است.

دستگاه كنترل از راه این تلویزیون‌ها به حسگر Gyro مجهز شده است و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به سیستم پخش تصاویر به صورت سه‌بعدی اشاره كرد.

این دو گیرنده تلویزیونی به یك جعبه ویژه مجهز شده‌اند كه از طریق آن انرژی مورد نیاز خود را به صورت بی‌سیم دریافت می‌كنند و بر این اساس، برای دریافت انرژی الكتریسیته نیازمند استفاده از سیم نیستند. این تلویزیون‌ها هم‌اكنون وارد كره شده‌اند و از اواخر ماه جاری میلادی در دیگر كشورهای جهان به‌فروش می‌رسند..../تحلیل:عصرایران