اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردی با دوستش، همسرش را مورد تجاوز جنسی قرار داد+عکس



تجاوز,تجاوز به زنان,تجاوزبه دختران

زن قربانی تکه تکه در فریزر پیدا شد؛

مردی با دوستش، همسرش را مورد تجاوز جنسی قرار داد+عکس

به گزارش پلیس ایندیانا کشف جسد قطعه قطعه شده دختر 29 ساله در فریزر منزل نامزدش در منطقه هاوارد در شهر کوکومو واقع در کشور ایندیانا افسران پلیس را متاثر کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از آسوشیتدیرس پس از شکایت والدین آلیشیامورگان 29 ساله مبنی بر گم شدن دخترشان از پلیس خواستار دستگیری نامزد وی شدند.

والسترلوگان 28 ساله در پی درخواست والدین دستگیر شد و در بازداشت دو روزه اش نزد پلیس در مورد گم شدن نامزدش اظهار بی اطلاعی کرد.

 

به گزارش دادستانی جستجوها برای یافتن آلیشیا نتیجه ای را در بر نداشت تا با حکم قضایی دادگاه مبنی بر تفتیش منزل والسترلوگان پرده از جنایت قاتل بی پروا برداشت.

به گزارش این خبرگزاری یکی از افسران بازرس هنگام جستجو در آشپزخانه قاتل متوجه چندین دستمال خونی که یک ظرف دربسته پنهان شده بود شد و هنگامی که درب فریزر را باز کرد با صورت منجمد شده آلیشا مورگان شد

 

والتر لوگان پس از دستگیری سومین بازجویی خود جزئیات این جنایت را بازگو کرد: آلشیا مورگان هنگام وارد خانه وی شد که والتر به همراه دو دوست خود در حال نوشیدن مشروبات الکلی بودند تا جایی که متوجه موقعیت و نسبت آلیشا با خود نمی شود و به همراه دوستش " ویل سام" نامزدش را مورد سوء استفاده جنسی قرار می دهند پس از درگیری میان والترو و ویل در مقابل مقاومت های آلیشا او را به کناری پرتاب می کند او در حالی که بیهوش روی زمین افتاده بود دهان و چشمانش را بستند و با چاقوی آشپزخانه او را تکه تکه کردند و در فریزر قرار دادند.

 

عمل وحشیانه این دو جوان موجب خشم پلیس و والدین آیشیا مورگان شد و از دادگاه خواستار اشد مجازات برای والتر و دوستش شدند.

پلیس جستجوی خو را برای دستگیری ویل سام متهم به شرکت در قتل آغاز کرده است.

باشگاه خبرنگاران

 

 

 


ویدیو مرتبط :
تجاوز جنسی و عاقبت زناکار و گناه جنسی +۱۸

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن جوان و زیبایی که به صورت وحشیانه مورد تجاوز جنسی قرار گرفت +عکس



زن جوان و زیبایی که به صورت وحشیانه مورد تجاوز جنسی قرار گرفت +عکس

به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: این زن به دنبال مردی میگردد که او را مورد ضرب و جرح و سپس به صورت وحشیانه وی را مورد تجاوز جنسی قرار داده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

صورت ورم کرده ، چشمهای کبود و لبهای ترکیده و بدنی درمانده اینها صدماتی است که یک مرد وحشی به این زن وارد کرده است تا او را مورد تجاوز جنسی قرار دهد. پزشکان میگویند این یک معجزه است و این زن خیلی خوش شانس بود که زنده مانده است.

خانم استفانی هوسان موافقت کرد تصاویرش منتشر شود به امید انیکه این عکس متحیر کننده کمک کند تا او بتواند فرد مهاجم را پیدا کند. همچنین پلیس ردپاهایی از این مرد به دست آورده است و تصاویر مبهمی از وی که یک سفید پوست است در اختیار دارد . اگرچه این اتفاق مربوط به 3 سال پیش است اما پلیس امیدوار است که سریعتر وی را پیدا کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

استفانی در این رابطه میگوید : این یک معجزه است که من زنده مانده ام. تمام پشت بدن و شانه ها و صورت من ورم کرده بود. بینی ام شکسته بود و لبهایم به شدت زخمی شده بود. اگرچه زخمهای جسمی وی التیام یافته است اما زخمهای روحی اش همچنان پابر جاست. او معتقد است بعد از این حمله زندگی اش به کلی دگرگون شده است و از بیرون رفتن در شب و تنهایی به شدت میترسد.

سه سال پیش هنگام بازگشت از یک کلوپ شبانه یک مرد با استفاده از تاریکی شب این خانم تنها را به گوشه ای خلوت در خیابان کشانده  و بعد از ضرب و جرح فراوان وی را مورد تجاوز قرار داد. یک عابر که این زن را بیهوش و خون آلود پیدا کرده بود سریعا وی را به بیمارستان رساند و به این صورت زندگی وی نجات یافت./پرداد