اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مراسمی برای زنده‌ها تا مرگ را تجربه كنند



رسم قدیمی , مراسم تدفین , اخبار گوناگون

ساكنان منطقه‌ای در اسپانیا طی یك رسم قدیمی در مراسم تدفین خود شركت كرده تا مرگ را از نزدیك احساس كنند.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این مراسم قدیمی كه سالانه در ماه جولای برگزار می‌شود افراد زیادی را برای شركت در آن جذب خود می‌كند.

شركت‌كنندگان این مراسم با وانمود اینكه فوت كرده‌اند، داخل تابوت گذاشته و در اطراف محل زندگی‌شان گردانده می‌شوند. در این مراسم تمام كارهایی كه برای اموات در نظر گرفته می‌شود، به طور كامل انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی oddity central، در پایان این مراسم شركت‌كنندگان با بلندشدن از داخل تابوت‌هایشان احساس و تجربیاتی را كه بدست آورده‌اند برای دیگران بازگو می‌كنند..../ایسنا 


ویدیو مرتبط :
تونل نورانی که انسان هنگام مرگ میبیند.تجربه کنندگان مرگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسری که 9 بار مرگ را تجربه کرده است!+عکس



پسری که 9 بار مرگ را تجربه کرده است!+عکس

"متیو هاکسلی" پسر 25 ساله ای که تا به حال چندین بار مرگ را دور زده است. این پسر به گفته بسیاری از پزشکان خوش شانس ترین مرد روی زمین است.

روزانه افراد زیادی در دنیا بر اثر مشکلاتی مانند تصادف های رانندگی، سکته قلبی و ... جانشان را از دست می دهند اما در میان آن ها عده ای نیز این مشکلات را کنار می زنند و به زندگی ادامه می دهند.
"متیو هاکسلی" پسر 25 ساله ای که تا به حال چندین بار مرگ را دور زده است و حال هنوز در حال ادامه حیات است. در طول این 25 سال او با بسیاری از مشکلات خطرناک و کشنده دنیا دست و پنجه نرم کرده است.

اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی

این پسر انگلیسی تا به حال توانسته است 9 بار مرگ را دور بزند چرا که چندین ایست قلبی، تصادف خطرناک، شکستگی گردن، سرطان و ... را پشت سر گذاشته است که هیچ کدام از این مشکلات نتوانسته اند او را دقیقا از پا اندازند.
او ابتدا بر اثر یک شیرجه بد دچار شکستگی گردن شد اما از آن نجات پیدا کرد و با ورود به بیمارستان بر اثر مشکلاتی ذات الریه گرفت و باز هم از این مشکل نجات پیدا کرد. بسیاری از پزشکان او را دیگر مرده می پنداشتند که او توانست خیلی زود همه راغافلگیر کند.

اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی

پس از چندماه به سرطان روده کوچک مبتلا شد که با درمان های متعدد باز هم از این بیماری نجات پیدا کرد. در این مدت او تصادف های شدید و سکته قلبی نیز داشت که از همه آن ها زنده بیرون آمد.بسیاری از پزشکان متیو را خوش شانس ترین انسان می داند اما خودش می گوید بسیار بد شانس بوده که باید این همه مدت مرگ را تجربه کند اما باز هم زنده باشد. بسیاری او را مرد نه جانه صدا می کنند..../yjc.ir