اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مذاکرات سازش هفته آینده در فلسطین اشغالی ادامه می‌یابد/آزادی گروهی از اسرا بعد از مذاکرات



مذاکرات سازش در فلسطین,اعلام زمان مذاکرات سازش در فلسطین,آزادی اسرای فلسطینی

مذاکرات سازش هفته آینده در فلسطین اشغالی ادامه می‌یابد/آزادی گروهی از اسرا بعد از مذاکرات

نماینده رژیم‌صهیونیستی در مذاکرات سازش می‌گوید این مذاکرات هفته دوم آگوست در اسرائیل برگزار می‌شود و پس از آن گروهی از اسرای فلسطینی آزاد می‌شوند.

به گزارش  فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، «زیپی لیونی» نماینده نخست‌وزیر اسرائیل در مذاکرات سازش می‌گوید جلسه بعدی مذاکرات هفته دوم آگوست برگزار می‌شود.

به گفته وی، این دور از مذاکرات در اسرائیل برگزار شده و پس از آن گروهی از اسرای فلسطینی آزاد می‌شوند.
لیونی که با کانال 10 تلویزیون اسرائیل صحبت می‌کرد، گفت در دور مقدماتی مذاکرات توافق شده که گفت‌وگوهای به صورت گردشی برگزار شود، که دور اول آن را اسرائیل میزبانی می‌کند.

پیش از این هم وزیر خارجه تشکیلات خودگردان گفته بود که دور جدید مذاکرات بعد از روز 11 آگوست و با پایان ماه رمضان انجام می‌شود.
دور مقدماتی مذاکرات سازش دو هفته قبل با هدف تعیین چارچوب مذاکرات در واشنگتن برگزار شد.

این مذاکرات در حالی بعد از وقفه‌ای سه ساله از سر گرفته شده که رژیم‌صهیونیستی تاکنون به هیچ‌یک از سه پیش‌شرط تشکیلات خودگردان برای ورود به مذاکرات عمل نکرده است. آزادی اسرای فلسطینی، توقف شهرک‌سازی‌ها و مبنا قرار گرفتن مرزهای سال 1967، سه شرطی بود که «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان برای آغاز مذاکرات در نظر داشت./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
اوباما: می خواهیم مذاکرات هسته ای طی چند هفته آینده به‬

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کری: دور دوم مذاکرات سازش ظرف ۲ هفته آینده انجام می‌شود



دور دوم مذاکرات سازش,جان کری

کری: دور دوم مذاکرات سازش ظرف ۲ هفته آینده انجام می‌شود

وزیر خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری پس از پایان نخستین جلسه مذاکرات سازش گفت دور دوم این گفت‌وگوها ظرف دو هفته آینده انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، جان کری وزیر خارجه آمریکا گفته دور دوم مذاکرات سازش ظرف دو هفته آینده انجام خواهد شد.

وزیر خارجه آمریکا این سخنان را پس از پایان نخستین جلسه مذاکرات سازش در واشنگتن ابراز کرد.
وی گفت دور دوم این مذاکرات در تل‌آویو یا رام‌الله برگزار خواهد شد.

نخستین جلسه مذاکرات سازش برای بررسی چارچوب‌های کلی مسائل راه‌حل نهایی به دور از مسائل اختلافی همانند شهرک‌سازی‌ها، مرزها و آوارگان بامداد امروز در واشنگتن برگزار شد.
وزیر خارجه آمریکا گفت: «هر دو طرف قبول کردند که تمامی مسائل راه حل نهایی، مسائل اصلی و سایر مسائل برای مذاکره روی میز قرار دارند.»/فارس