اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدیرعامل سایپا: تقاضای افزایش قیمت محصولات سایپا روی میز شورای رقابت!



افزایش قیمت محصولات سایپا,اخبار جالب

مدیرعامل سایپا
تقاضای افزایش قیمت محصولات سایپا روی میز شورای رقابت

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ارائه تقاضای افزایش قیمت محصولات این شرکت به شورای رقابت خبر داد.

سعید مدنی در گفت ‌و گو با فارس در پاسخ به این سؤال که چه اتفاقی افتاد که علی‌رغم اعلام احتمال افزایش قیمت محصولات سایپا، به یکباره نظر شما در این مورد عوض شد و اعلام کردید افزایش قیمتی اتفاق نخواهد افتاد،اظهار داشت: احساس کردیم که افزایش قیمت‌ها نیازمند بررسی بیشتری است.

وی با بیان اینکه یک سری اطلاعات را برای افزایش قیمت برخی محصولات سایپا به شورای رقابت ارائه کرده‌ایم، افزود: این افزایش قیمت ناشی از تأثیر نرخ ارز آزاد است که باید محاسبات مربوط به آن در مورد قیمت خودرو انجام شود.

مدنی تأکید کرد: من نگفته‌ام که قیمت محصولات سایپا تا پایان سال افزایش نمی‌یابد، بلکه فقط گفته‌ام که فعلاً افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

وی در واکنش به این سؤال فارس که ممکن است تا پایان سال افزایش قیمت داشته باشید؟ نیز گفت: احتمالاً محاسبات و بررسی‌ها در مورد افزایش قیمت‌ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

اظهارات مدنی در حالی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت از عدم افزایش قیمت خودرو تا پایانسال خبر داده است.

/فارس

 


ویدیو مرتبط :
درخواست افزایش قیمت محصولات سایپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات مدیرعامل سایپا درباره افزایش قیمت خودرو



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

توضیحات مدیرعامل سایپا درباره افزایش قیمت خودرو

مدیرعامل سایپا با اشاره به جلسه اخیر کمیته قیمت‌گذاری خودرو، گفت: توافق نهایی برای افزایش قیمت خودروها با سازمان حمایت صورت نگرفته‌است.

سعید مدنی اظهار داشت: هنوز افزایش قیمت خودرو نهایی نشده و سازمان حمایت در حال بررسی اسناد و مدارک خودروسازان است.

وی تصریح کرد: در جلسه اخیر کمیته قیمت‌گذاری خودرو قرار شد مسئولان سازمان حمایت درخواست خودروسازان را برای افزایش قیمت خودروها بررسی کنند و نتیجه آن به خودروسازان اعلام شود.

مدنی ادامه داد: تاکنون توافقی برای افزایش قیمت خودروها صورت نگرفته و مدارک خودروسازان برای درخواستهایشان در حال بررسی است.

* عضو هیأت مدیره سایپا می شوم

مدیرعامل سایپا در پاسخ به این سوال  که آیا قرار نیست شما در هیأت مدیره سایپا عضو شوید نیز گفت: مقدمات این کار در حال انجام است.

وی توضیح داد: انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره سایپا حدود یک یا دو ماه آینده در مجمع این شرکت انجام خواهد شد./فارس

 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران