اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مخدر توهم زا خانه را آتش زد



 

مواد مخدر , آتش سوزی

 

آتش سوزی مهیب در یك منزل مسكونی در طبقه نهم مجتمعی در فاز یك شهرك اكباتان، مادر و فرزند را به كام مرگ كشید.

به گزارش «جام جم»، ساعت ۲۲ روز یكشنبه ساكنان یك مجتمع مسكونی در فاز یك شهرك اكباتان با دیدن شعله های آتش از منزل یكی از همسایه ها، موضوع را به ماموران امدادی اطلاع دادند.دقایقی بعد ماموران ایستگاه ۳۴ آتش نشانی باحضور در محل و اطفای حریق، با جسد زن ۷۳ ساله و پسر ۳۷ ساله اش روبه رو شدند.

با گزارش حادثه به مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اطلاع بازپرس ویژه قتل تهران، تحقیق در این زمینه آغاز و اجساد ۲ قربانی به پزشكی قانونی منتقل شد. همسایه ها در تحقیقات گفتند پسر خانواده اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشته و پس از سال ها زندگی در خارج از كشور، به ایران بازگشته است. بررسی های پلیسی نیز نشان می دهد احتمالا وی پس از قتل مادرش براثر توهم ناشی از مصرف موادمخدر، با آتش زدن خانه، خود نیز قربانی شده است.درویش زاده، مدیرمنطقه ۴ آتش نشانی در این باره گفت: پس از حضور ماموران در محل معلوم شد، در و پنجره های محل سكونت از داخل قفل شده و این موضوع عمدی بودن آتش سوزی را قوت می بخشد.

آتش سوزی در بازار

گزارش دیگری در این ارتباط حاكی است، بامداد روز گذشته براثر انفجار موادمحترقه در سرای «صلحی» ۲۴ مغازه طعمه حریق شد و با حضور بموقع امدادگران آتش نشانی، از سرایت آتش به دیگر مغازه ها پیشگیری شد.

به گزارش سازمان آتش نشانی، حادثه ساعت ۵:۴۰ روز شنبه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و آتش نشان های ایستگاه ۷ با حضور در محل متوجه شدند دود و آتش، سرای صلحی بازارچه مهرابی را در برگرفته و هرلحظه بر دامنه آتش اضافه می شود.

مرتضی اصفهانی، مدیرمنطقه یك عملیات آتش نشانی گفت: به دلیل وسعت آتش سوزی از دیگر نیروهای امدادی نیز درخواست كمك شد و بلافاصله ۳ ایستگاه دیگر با حضور در محل، به اطفای حریق پرداختند.وی افزود: در محل آتش سوزی مقادیر فراوانی موادمحترقه، كاغذ و دیگر لوازمی كه در جشن ها استفاده می شود، وجود داشت و براثر انفجار موادمحترقه در یكی از انبارهای بازارچه ۲ طبقه، به دلیل فرسوده بودن شیروانی دامنه آتش به دیگر فروشگاه ها نیز سرایت كرده بود.

مدیر منطقه یك عملیات آتش نشانی خاطرنشان كرد: با توجه به زمان وقوع آتش سوزی و قفل بودن مغازه ها، آتش نشان ها با استفاده از تجهیزات درها را گشوده و پس از ۹۰ دقیقه تلاش نفسگیر، شعله های آتش را مهار كردند، اما متاسفانه ۲۴ مغازه در این حادثه خسارت دید.اصفهانی تصریح كرد: انفجارهای پی درپی موادمحترقه باعث ریزش آوار در بخش میانی بازارچه شد كه براثر آن ۳ نفر از آتش نشان ها مجروح و به مراكز درمانی منتقل شدند.

به گفته مدیر منطقه یك آتش نشانی، بررسی علت آتش گرفتن موادمحترقه و تعیین میزان خسارت در دستوركار كارشناسان این سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: وجود انبارهای متعدد بدون رعایت نكات ایمنی، بازار تهران را به كانون خطر تبدیل كرده است و متاسفانه به دلیل بافت فرسوده بازار، هر لحظه احتمال حادثه وجود دارد.... /  جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
مخدر صوتی توهم زا 740 هرتز ، توهم زا و استرس زا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتش زدن خانه پس از قتل وحشیانه پدر در توهم پسر معتاد + تصاویر



اخبار,اخبار حوادث ,حوادث روز

پسر بی رحمی که پدرش را به طرز وحشیانه به قتل رساند، دستگیر شد.

 مایکل برایانت پسر 31 ساله ایست که پدرش را به قتل رساند و خانه ی آنها را به آتش کشید و بعد از آن پا به فرار گذاشت. او که با سرعت زیاد رانندگی می کرد با سه عابر پیاده برخورد کرد که به کشته شدن دو نفر از آنها انجامید.
 

اخبار,اخبار حوادث ,حوادث روز

 

اخبار,اخبار حوادث ,حوادث روز

 

بر اساس گزارش پلیس ؛ مایکل به هروئین اعتیاد داشت و در شرایطی که زمان زیادی از مصرف مواد مخدرش نمی گذشت،به سمت پدر ومادرش حمله می کند و پدرش را که جفرسون نام داشت و 62 ساله بود را با ضربات متععد چاقو به قتل رساند و مادرش نیز در این بین آسیب میبیند.او پس از قتل پدرش، سگ های او را نیز می کشد و موقع فرار از محل حادثه خانه را به آتش می کشد.کادر بیمارستان وضعیت مادر او را مساعد گزارش کردند.
 
پلیس محلی اورگان انگلستان در ادامه افزود:  مایکل با شتاب فراوان منطقه ی حادثه را ترک میکند که دلیل تصادف با سه عابر پیاده و مرگ دو تن از آنها می شود. دو قربانی تصادف که مارک سانفورد و لوری سانفورد نام دارند، قبل از رسیدن آمبولانس جانشان را از دست می دهند.

پلیس اورگان در پایان خاطرنشان کرد؛ مایکل به اتهام قتل عمد پدرش و قتل غیرعمد عابرین پیاده و آتش زدن خانه پدرش دستگیر و بازداشت شد و پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر پرونده وی به دادگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد.

 

اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران