اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مخالفت هیات نمایندگان اتاق ایران با استعفای نهاوندیان



استعفای نهاوندیان,مخالفت با استعفای نهاوندیان,استعفای محمد نهاوندیان

مخالفت هیات نمایندگان اتاق ایران با استعفای نهاوندیان

هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و كشاورزی ایران در بیست و پنچمین نشست سراسری خود با استعفای محمد نهاوندیان از ریاست این اتاق مخالفت كردند.

به گزارش ایرنا، محمد نهاوندیان هم اكنون سمت رییس دفتر حجت الاسلام دكتر حسن روحانی رییس جمهوری را عهده دار است.
نهاوندیان در این جلسه طی سخنانی از هیات نمایندگان اتاق ایران خواست كه با توجه به مسوولیت جدید وی اجازه استعفای او را از سمت ریاست اتاق با بلند كردن دستان خود اعلام كنند.


رییس دفتر رییس جمهوری خطاب به بخش خصوصی گفت: اگر اجازه دهید از سمت ریاست اتاق مرخصی می گیرم و اگر مخالفت كنید با همین عنوان باید ادامه داد، اما این بار كار بر روی دوش سایر اعضای هیات رییسه خواهد بود.
وی گفت: در صورتی كه همزمان دو مسوولیت را عهده دار باشم مهندسی استفاده از این فرصت باید با طراحی جدید صورت گیرد.


در این جلسه كه بیش از ۴۰۰ عضو هیات نمایندگان اتاق ایران حضور داشتند تنها نهاوندیان با بلند كردن دست راست خود با ترك اتاق ایران موافق بود.
وی با قدردانی از حسن اعتماد اعضا گفت: در این صورت باید با تعامل و انسجام بیشتر دو سال باقی مانده(از مدت چهار سال) مسوولیت در اتاق را در شرایط جدیدی ادامه دهیم.


رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و كشاورزی ایران خواسته دیگری نیز داشت و عنوان كرد از شما می خواهم تا با انسجام و همراهی بیشتر بار واقعی بخش مشورتی بخش خصوصی را همچون گذشته بر دوش بكشید و از بیان برخی از اظهارات پراكنده كه چندان سودی به حال دولت و بخش خصوصی ندارد پرهیز نمایید.
یادآور می شود؛ با روی كار آمدن دولت یازدهم رییس جمهوری، محمد نهاوندیان را به سمت رییس دفتر خود منصوب كرد./ایرنا

 

 


ویدیو مرتبط :
نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هیات مدیره پرسپولیس با استعفای رویانیان مخالفت کرد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

هیات مدیره پرسپولیس با استعفای رویانیان مخالفت کرد

"هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با استعفای محمد رویانیان مخالف است". این را محمد حسین نژاد فلاح می‌گوید و ادامه می‌دهد "کارهای زیادی مانده که باید انجام شود."

پس از آنکه دیروز محمد رویانیان در گفت‌وگو با ایسنا از استعفایش از پرسپولیس خبر داد، محمد حسین نژاد فلاح عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این استعفا گفت: دیشب با رویانیان تماس گرفتم و به او نظر هیات مدیره باشگاه را ابلاغ کردم. هیات مدیره به دلیل شرایطی که وجود دارد با این استعفا مخالف است.

او با بیان اینکه کارهای زیادی مانده که باید انجام شود گفت: پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی بازی‌های مهمی پیش‌رو دارد. ضمن اینکه دو هفته بعد هم تیم فوتبال باشگاه دیدار مهمی برابر استقلال دارد.

نژاد فلاح در پایان از برگزاری نشست هیات مدیره پرسپولیس در روز یکشنبه آینده خبر داد و گفت که نیازی به برگزاری نشست اضطراری نیست./ایسنا