اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محمد هاشمی: اصلاح طلبان کاندیدایی ندارند



محمد هاشمی

محمد هاشمی: اصلاح طلبان کاندیدایی ندارند

محمد هاشمی درباره موضع آیت الله هاشمی در حمایت از کاندیداها در انتخابات آتی گفت: «آقای هاشمی تاکنون هیچ اظهارنظری در مورد حمایت از هیچ فردی نداشتند و نقل قول هایی که از سوی ایشان درباره حمایت از فردی خاص بیان می شود صحت ندارد.»

محمد هاشمی عضو حزب کارگزاران و برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفتگو با فرارو گفت: «آنچه که تاکنون از سوی اصلاح طلبان اعلام شده این است که این جریان در انتخابات آتی کاندیدایی ندارد. آقای مجید انصاری چند روز پیش اعلام کرد که اصلاح طلبان دو کاندیدا در انتخابات داشتند، یکی آقای خاتمی که ثبت نام نکردند و دیگری آقای هاشمی که اینگونه شد؛ لذا اصلاح طلبان دیگر کاندیدایی ندارند.»

وی درباره موضع آیت الله هاشمی در خصوص حمایت از کاندیداهای موجود در انتخابات گفت: «آقای هاشمی تاکنون هیچ اظهارنظری در مورد حمایت از هیچ فردی نداشتند و نقل قول هایی که از سوی ایشان درباره حمایت از فردی خاص بیان می شود صحت ندارد.»

این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره موضع اصلاح طلبان در انتخابات آینده گفت: «بنده اطلاعی ندارم و این موضوع را باید از خود آنها بپرسید. بنده آینده را نمی توانم پیش بینی کنم و تنها وضعیت کنونی را بیان کردم که در حال حاضر اصلاح طلبان در انتخابات کاندیدایی ندارند.»

هاشمی درباره موضع شخصی خود نسبت به انتخابات آینده و حمایت از کاندیدایی خاص گفت: «بنده چون عضو یک تشکیلات هستم نمی توانم نظر فردی بدهم. وقتی تشکیلات نشستی برگزار کرد و به تصمیم رسید آنگاه سخنگو اطلاع رسانی خواهد کرد.»

این عضو حزب کارگزاران سازندگی درباره زمان تشکیل نشست تشکل متبوع خود گفت: «قاعدتا باید در طول یکی دو هفته آینده این نشست برگزار شود.»/فرارو

 

 

 


ویدیو مرتبط :
وقتی هاشمی رفسنجانی هم منتقد اصلاح طلبان می شود !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمد هاشمی: با رعایت قانون ضرورتی برای رایزنی اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان وجود ندارد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگر اعضای شورای نگهبان قانون را رعایت کنند دیگر ضرورتی برای رایزنی میان اصلاح‌طلبان و اعضای شورای نگهبان وجود ندارد.

محمد هاشمی در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا برای رفع نگرانی برخی گروه‌ها نیاز به رایزنی با شورای نگهبان است، عنوان کرد: قانون همه راهکارها را مشخص کرده است و در صورتی که نهادهای مسئول و همچنین اعضای شورای نگهبان قانون را رعایت کنند٬ دیگر ضرورتی برای رایزنی میان اصلاح‌طلبان و اعضای شورای نگهبان وجود ندارد.

وی افزود:‌ وظیفه همه ما را قانون تعیین کرده بهتر است همه گروه‌ها و نهادها محور فعالیت‌های خود را قانون قرار دهند.

هاشمی در پاسخ به این سوال که برای انتخابات مجلس چه فعالیتی خواهید داشت، گفت: هیچ فعالیتی جز شرکت در انتخابات و رای دادن برای انتخابات مجلس دهم نخواهند داشت.

 

اخبار سیاسی - ایلنا