اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محمدعلی رامین سفیر می شود



 

 

محمدعلی رامین سفیر می شود

 

محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی سابق وزارت ارشاد که چند روز پیش از این مسئولیت کنار گذاشته شد احتمالا یه عنوان سفیر ایران عازم یکی از سفارتخانه‌های ایران در خازج از کشور خواهد شد.

با این تغییر و با توجه به اینکه وی سالها در خارج از کشور زندگی کرده و به زعم دولتی‌ها با مسلمانان خارج از کشور ارتباطاتی دارد، به عنوان سفیر راهی خارج می‌شود. هم اکنون او به عنوان مشاور وزیر ارشاد معرفی شده است ...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
دکتر محمدعلی رامین در برنامه سیمای نور، شبکه آزاد تلویزیون آلمان، قسمت دوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمدعلی رامین: با احمدی‌ نژاد ارتباط ندارم


محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد دولت نهم درباره ارتباطش با رئیس جمهور سابق اظهار داشت: با احمدی‌نژاد ارتباطی ندارم و از فعالیت‌های انتخاباتی وی هم مطلع نیستم.

باشگاه خبرنگاران جوان: محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد دولت نهم درباره ارتباطش با رئیس جمهور سابق اظهار داشت: با احمدی‌نژاد ارتباطی ندارم و از فعالیت‌های انتخاباتی وی هم مطلع نیستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخابات مجلس کاندیدا خواهید شد گفت: قصد کاندیداتوری ندارم، بهتر از امثال ما در صحنه هستند و نیازی به حضور نیست.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد دولت نهم ادامه داد: من بر اساس احساس تکلیف در مجالس هفتم و هشتم کاندیدا بودم اما دیگر کافی است و نوبت به جوانان رسیده است.