اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محكومیت زن چینی به مرگ در پی آدم‌ربایی و قاچاق بیش از 200 نوزاد



 آدم‌ربایی,قاچاق انسان,اخبار حوادث

 

یك زن چینی به اتهام آدم‌ربایی و قاچاق 223 نوزاد در كمتر از یكسال به مرگ محكوم شد.

 

به گزارش سرویس «زنان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از آسوشیتدپرس، این زن 51 ساله چینی توسط دادگاه عمومی كوجینگ در استان یونان در جنوب‌شرقی چین، به اتهام رهبری یك باند قاچاق كه به آدم‌ربایی نوزادان در این استان و فروش آنان در استان "هنان" در مركز این كشور می‌پرداخت، محكوم به مرگ شد.

 

این باند قاچاق در ازای فروش هر نوزاد پسر 4800 دلار و برای هر دختر 3200 دلار دریافت می‌كرد. در این باند قاچاق 35 تن دیگر نیز فعالیت داشتند كه همگی بازداشت و به سه تا 25 سال زندان (حبس ابد) محكوم شدند.

 

این در حالی است كه قاچاق كودكان از معضلات بزرگ در چین بوده و قانون تك‌ فرزندی از یك‌سو و تمایل به داشتن پسر از سوی دیگر، بازار داغ تجارت و خرید و فروش نوزادان پسر را به راه انداخته است.

 

قاضی كل، لی خوسانگ، در بیانیه اخیر دادگاه اعلام داشت معمولا دادگاه‌ها مجازات شدیدی را برای قاچاق‌كنندگان انسان در چین در نظر می‌گیرند اما در خصوص خریداران نوزادان مجازات و جریمه‌های اثربخش لحاظ نشده است كه همین موضوع باعث شده بازار سیاه خرید و فروش نوزادان در این كشور همچنان به قوت خود باقی باشد.... / isna.ir


ویدیو مرتبط :
مرگ دلخراش زن چینی در پله برقی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن چینی رکورد عمل جراحی زیبایی را شکست: 200 عمل!!



 

عمل جراحی ,عمل جراحی زیبایی

 

پزشک این زن هم گفته است او هم اکنون از ناحیه سینه و کف پا، بیماری دارد و درد می کشد.یک زن چینی با هزینه کردن 600 هزار دلار، 200 عمل جراحی زیبایی روی بدن خود انجام داده است.

 

 

این زن چینی پس از انجام 200 عمل جراحی زیبایی روی بدن خود ولی هنوز احساس زیبایی نمی کند!

 

این زن چینی که 20سال سن دارد به "کودک گل دار" معروف است زیرا از سن 16 سالگی، عمل های جراحی زیبایی را آغاز کرد.

 

این زن ساکن شهر نانیجنگ در شرق چین تاکنون 635 هزار دلار برای بیش از 200 عمل جراحی زیبایی هزینه کرده است.

 

با این حال این زن از نتیجه این همه عمل زیبایی بر روی بدنش، راضی نیست و هنوز احساس زیبایی نمی کند بلکه از دردهای بسیاری رنج می برد. "شیا جیانگون" پزشک این زن هم گفته است او هم اکنون از ناحیه سینه و کف پا، بیماری دارد و درد می کشد.

منبع: asriran.com