اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محاکمه شیاطین تهران به اتهام تجاوز به 5 زن


شیاطین پایتخت که با ربودن 17 زن و دختر، پنج نفر از آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند به‌زودی در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

خبرگزاری آنا: شیاطین پایتخت که با ربودن 17 زن و دختر، پنج نفر از آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند به‌زودی در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

این پرونده از ششم فروردین امسال و همزمان با شکایت دختر جوانی مبنی بر ربوده شدن و آزار و اذیت توسط دو پسر پرایدسوار تشکیل و رسیدگی به آن آغاز شد. پس از این شکایت، دو شکایت دیگر نیز از شیاطین پرایدسوار در پلیس آگاهی ثبت شد تا این‌که هشتم تیر امسال دو پسر جوان شناسایی و دستگیر شدند.

دو متهم 23 و 21 ساله که اعتیاد شدیدی به ماده مخدر شیشه داشتند در بازجویی به پنج مورد آدم‌ربایی، تجاوز به عنف و سرقت اعتراف و انگیزه خود را از سرقت، تهیه موادمخدر اعلام کردند. با انتشار عکس بدون پوشش متهمان در روزنامه‌ها، چند زن و دختر دیگر نیز از آنها شکایت کردند. در تحقیقات تخصصی مشخص شد 17 زن و دختر 20 تا 32 ساله از متهمان به اتهام ربودن، تجاوز و سرقت شکایت کرده‌اند.

پس از تحقیقات تخصصی، شیاطین پایتخت به سرقت 44 میلیون تومانی اموال طعمه‌های خود اعتراف کرده و در این ارتباط یک خریدار اموال سرقتی و دو همدست دیگر در سرقت‌ها نیز شناسایی و دستگیر شدند.با صدور کیفرخواست دو پسر جوان به اتهام آدم‌ربایی و تجاوز به عنف، پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

 صبح دیروز با دستور قاضی محسن افتخاری، سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار قضات شعبه هشتم دادگاه کیفری قرار گرفت. متهمان به‌زودی به ریاست قاضی حسین اصغرزاده پای میز محاکمه قرار می‌گیرند.


ویدیو مرتبط :
اتهام دروغ آدمربایی و تجاوز جنسی چند زن عوضی به مرد ران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محاکمه ۴ فوتبالیست به خاطر تجاوز به یک زن + عکس



فوتبالیست های حرفه ای  , لیگ  , اخبار ورزشی ,  آزار و اذیت جنسی

 

چهار تن از فوتبالیست های حرفه ای انگلیس که در لیگ های دسته اول و دوم این کشور بازی می کنند به اتهام آزار و اذیت جنسی یک زن بزودی محاکمه می شوند.

به گزارش سرویس کشکول جام نیوز به نقل از ایرنا بر اساس گزارش منابع محلی، سه نفر از این فوتبالیست ها به نام های “جورج بارکر”، “لویس دانک” و “آنتون راجرز” برای باشگاه دسته اولی برایتون بازی می کنند و یک بازیکن دیگر به نام “استیو کوک” نیز عضو باشگاه دسته دومی بورنموث می باشد.

این چهار نفر به همراه دو فوتبالیست دیگر در ماه ژانویه امسال (حدود سه ماه و نیم پیش) با شکایت یک زن و توسط پلیس منطقه “ساسکس” واقع در جنوب انگلیس دستگیر شدند که پلیس بعدا دو نفر از آنان را بدون هرگونه اتهامی آزاد کرد.

دادگاه رسیدگی به اتهامات این فوتبالیست ها قرار است 10 روز دیگر در شهر برایتون برگزار شود.10 روز پیش نیز دادگاه شهر کرنارفون یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ولز و مهاجم باشگاه شفیلد یونایتد انگلیس به نام چد ایوانس” را به جرم تجاوز و آزار و اذیت جنسی یک زن جوان به پنج سال زندان محکوم کرده بود..../جام نیوز