اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محارب تهران پس از 3 سال فرار دستگیر شد/جرم‌های متعدد در سواحل دریای خزر



محارب تهران پس از 3 سال فرار دستگیر شد/جرم‌های متعدد در سواحل دریای خزر

یک محارب که به دلیل جرم‌های متعدد و اخلال در نظم عمومی از دست پلیس متواری بود، پس از 3 سال فرار دستگیر شد.

حوادث- به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛ فردی به نام صمد.ک معروف به "صمد کرد" 28 ساله در اوایل سال 90 به دلیل ارتکاب جرم‌های متعدد نظیر عربده کشی، مزاحمت، ایجاد رعب و وحشت یا انواع سلاح‌‌ها، خرید و فروش مواد مخدر و صلب آرامش هموطنان به چند سال حبس، 74 ضربه شلاق و پرداخت 50 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

این فرد که توانست از دست پلیس فرار کند، سریعا محل سکونت خود را تغییر داد و به شهرستان محمود آباد رفت.
متهم در طول زمان خود در شهرستان محمودآباد برای اهالی و مسافران درسواحل دریای خزر مزاحمت به وجود می‌آورد تا در نهایت در زمان استعال شیشه در ساحل توسط ماموران انتظامی دستگیر و در اواسط سال 91 راهی زندان شد.

"صمد کرد" پس از آزادی از زندان به تهران آمد و خانه‌ای را برای انجام اعمال مجرمانه خود در خیابان خاوران اجاره کرد.
ماموران پلیس امنیت عمومی تهران که این سارق را از محض ورود به تهران زیر نظر گرفته بودند، توانستند با جمع‌آوری مدارک لازم، متهم را در حین کشیدن قلیان دستگیر و به مقر انتقال دهند.

سرهنگ محرابی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره این محارب به باشگاه خبرنگاران، گفت: "صمد کرد" یکی از اراذل و اوباشی است که برای جامعه و مردم خطرناک بود و امیدواریم این متهم با تحمل زندان دست از فعالیت مجرمانه خود بردارد. 

باشگاه خبرنگاران

 

 


ویدیو مرتبط :
سواحل دریای خزر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آواز تولد 5/ 2 میلیونی «جنیفر لوپز» در سواحل دریای خزر! +عكس



آواز تولد 5/ 2 میلیونی جنیفر لوپز در سواحل دریای خزر

 «جنیفر لوپز»‌ ستاره سینما و موسیقی طی حضور در مراسم جشن تولد «قربان قلی بردی محمداف»‌ رئیس جمهور تركمنستان، آواز تولد مبارك را خواند و 5 . 2 میلیون دلار دستمزد گرفت.

«لوپز» در این مراسم با چهره های معروف هنری و دولتی از روسیه ، اكراین ، تركیه و چین هم صدا شد.

 

«جنیفر لوپز»‌ ستاره سینما و موسیقی طی حضور در مراسم جشن تولد «قربان قلی بردی محمداف»‌ رئیس جمهور تركمنستان ، آواز تولد مبارك را خواند و 5 . 2 میلیون دلار دستمزد گرفت.

 

جشن تولد شب گذشته در عمارت 2 میلیارد دلاری «محمداف» در سواحل دریای خزر برگزار شد.

آواز تولد 5/ 2 میلیونی جنیفر لوپز در سواحل دریای خزر

 

«لوپز» اولین ستاره معروف غربی است كه پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی از تركمنستان دیدن كرده است. او به همراه گروهش در این مراسم حاضر شد و در كنار اجرای برنامه ، آواز تولد مبارك را خواند.

 

در حالی كه منابع خبری هیچ اشاره ای به دستمزد «لوپز» نكرده اند ،‌پایگاه اطلاع رسانی (Beyond Beautiful) اعلام كرده ، ستاره پاپ برای حضور در این مراسم 5. 2 میلیون دلار دریافت كرده است.

 

«لوپز» در این مراسم با چهره های معروف هنری و دولتی از روسیه ، اكراین ، تركیه و چین هم صدا شد.

منبع:cinemakhabar.ir