اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجرم خطرناک مشهد در ملاءعام اعدام شدند/ آزار و اذیت دختران جوان در تاکسی زرد رنگ



دو جوان شرور که به اتهام تجاوز به عنف به اعدام محکوم شدند، صبح امروز در ملاء عام پای چوبه دار رفتند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دو جوان شرور که به اتهام تجاوز به عنف به اعدام محکوم شدند، صبح امروز در ملاء عام پای چوبه دار رفتند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد در محل اعدام متجاوزان گفت: این مجرمان خطرناک به جرم ربودن دختران جوان و آزار و اذیت آنها، پس از گذشت هفت ماه از زمان دستگیری به اعدام محکوم شدند.

غلامعلی صادقی افزود: این دو محکوم 24 و 25 ساله با استفاده از تاکسی زردرنگ بین شهری، دختران مسافر را طعمه نیات پلید خود می کردند.

گفتنی است،‌ ماجرای پرونده گرگ های زرد از 19 آبان سال گذشته در حالی در دستور کار پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت که 2 جوان 24 و 25 ساله با استفاده از تاکسی زردرنگ بین شهری، دختران مسافر را طعمه نیات پلید خود می کردند. بنابراین گزارش، کارآگاهان با دستورات ویژه قاضی حسینی پس از حدود یک ماه موفق به دستگیری 2 متهم این پرونده شدند. پس از تکمیل تحقیقات در دادسرا، کیفرخواست این پرونده توسط قاضی «علی موحدی راد» (معاون دادستان مشهد) صادر شد و بدین ترتیب این پرونده دیگر مراحل قانونی خود را طی کرد و متهمان به اعدام در ملاء عام محکوم شدند. شایان ذکر است پرونده متهم سوم که با اعترافات همدستانش دستگیر شد، همچنان در حال رسیدگی است.


اخبار حوادث  -  باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
اذیت و آزار حیوان در باغ وحش مشهد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زورگیری و آزار و اذیت دختران جوان توسط پسر مسافربر



زورگیری پسر مسافربر از دختران جوان

بازجویی از پسری که دختر جوانی را به عنوان مسافر سوار خودرواش کرده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود نشان داد او با این ترفند اموال ۵ دختر دیگر را نیز زورگیری کرده است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خراسان، چندی قبل دختری جوان در تماس با مرکز فوریت های پلیسی از ربوده شدنش توسط راننده یک خودروی پراید خبر داد.او به پلیس گفت: مقابل ترمینال جنوب ایستاده بودم و قصد داشتم به قزوین بروم. 

چند دقیقه بعد یک پراید سفید رنگ مقابلم توقف کرد. یک زن روی صندلی جلو نشسته بود. به همین دلیل به راننده اطمینان کردم و سوار خودرواش شدم. فکر می کردم زنی که روی صندلی جلو نشسته هم تا قزوین همسفر ماست اما پیاده شد و در حالی که چند کیلومتر از تهران خارج شده بودیم ناگهان راننده مسیر خودرو را تغییر داد و وارد یک جاده فرعی شد. او خودرو را متوقف کرد و با تهدید چاقو کیف و تلفن همراهم را از من گرفت. 

پسر جوان سپس من را مورد آزار و اذیت قرار داد و ساعتی بعد در کنار جاده اصلی رهایم کرد. 

در نخستین گام از بررسی ها چهره فرضی متهم ترسیم شد. قربانی این حادثه توانسته بود چند رقم از پلاک خودروی متهم را به خاطر بسپارد. مجموعه این اطلاعات به ماموران کمک کرد تا پس از چند هفته عامل این حادثه را شناسایی کنند. 

به این ترتیب راننده پراید که جوان ۲۳ ساله ای به نام صدراست دستگیر شد. او در بازجویی های مقدماتی اتهام آزار و اذیت و سرقت دختر جوان را پذیرفت و علاوه بر آن اعتراف کرد تاکنون ۵ دختر دیگر را به بیراهه کشانده و با تهدید اموالشان را ربوده است. 

به این ترتیب پرونده اتهامی اش با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به مجتمع قضایی بعثت ارسال شد. در جلسه محاکمه صدرا آنچه را رخ داده بود شرح داد و گفت به دلیل اعتیادش به موادمخدر دست به این کار زده است. براساس این گزارش قرار است به زودی قاضی پرونده رای خود را درباره این پرونده اعلام کند./خراسان