اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

متهم در حبس هم دست از کلاهبرداری برنداشت!



 

 

متهم در حالیکه دوران حبس را سپری می کند، از طریق یک خط اعتباری با شاکی تماس گرفت و توانست وی را فریب دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت مبلغ زیادی به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی، بلافاصله پرونده مقدماتی تشکیل و در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بنا بر اظهارات شاکی و گرفتن استعلام از بانک مذکور، مشخص شد که متهم در حالیکه دوران حبس را سپری می کند، از طریق یک خط اعتباری با شاکی که رستوران دار است، تماس گرفته است.

متهم در اولین تماس، خود را پزشک معرفی کرده و تعداد زیادی پیتزا سفارش داده است. پس از درخواست هزینه از سوی شاکی، متهم شماره حساب وی را برای واریز پول دریافت و پس از دقایقی به شاکی اعلام کرده که مبلغ درخواستی واریز شده است.

شاکی پس از چک کردن حساب بانکی، متوجه شد که هیچ مبلغ واریزی در حساب خود ندارد. به همین دلیل با شماره متهم تماس گرفته و موضوع را مطرح کرد که در پاسخ این جملات را شنید: من یک پزشک هستم، دروغی در کارم نیست و تو به من تهمت می زنی.

متهم با عنوان این مطلب که می تواند به صورت اینترنتی موضوع را پیگیری کند، توانست رمز کارت و شماره حساب رستوران دار را دریافت کرده و سپس تمام موجودی وی را برداشت کند.

شاکی پس از چک کردن مجدد حساب، متوجه شد که نه تنها پولی به حساب وی پرداخت نشده، بلکه حساب خالی شده است. مراجع قضایی پس از پیگیری، توانستند منزل متهم را شناسایی کنند که پس از مراجعه به منزل، همسر متهم اعتراف کرد که شوهرش مدتهاست در حبس بوده و در زندان هم دست از کلاهبرداری بر نمی دارد... / شبکه خبری برنا 


ویدیو مرتبط :
اثبات بی گناهی یک زن متهم به قتل ،پس از 17سال حبس!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۱۵ سال حبس برای مرد متهم به ترغیب كاربران اینترنت به خودكشی



 

۱۵ سال حبس برای مرد متهم به ترغیب كاربران اینترنت به خودكشی

 

دادگاه عالی ایالت «مینه سوتا» در ایالات متحده آمریكا یك مرد را به اتهام ترغیب كاربران اینترنت به خودكشی فردی و دسته جمعی به ۱۵ سال حبس محكوم كرد.

 

«ویلیام هلپردنیكل» ۴۷ ساله روز گذشته به اتهام ترغیب و تشویق كاربران اینترنت توسط دادگاه عالی ایالت «مینه سوتا» در آمریكا به ۱۵ سال حبس و پرداخت جریمه نقدی محكوم شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش پلیس فدرال آمریكا كه در شبكه خبری ام اس ان منتشر شد، آمده است كه این مرد متهم است «مارك دیری برو» ۳۲ ساله را كه اهل انگلستان است، به خودكشی تشویق كرده و باعث شد تا او در اتاق خوابش خود را به دار بیاویزد.

همچنین یك جوان دیگر هم در كانادا با تشویق این مرد خود را در رودخانه یخ زده غرق كرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام پلیس فدرال آمریكا، پلیس كانادا و انگلیس با كنترل پیام های الكترونیك و نامه های اینترنتی این دو قربانی در نهایت موفق شدند این مرد ۴۷ ساله آمریكایی را در حالی كه قصد داشت فرد دیگری را به خودكشی ترغیب كند، در منزل مسكونیش دستگیر كند.../ایسنا