اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

متهم به قتل پسرخاله با 13 ضربه چاقو



اخبار حوادث - متهم به قتل پسرخاله با 13 ضربه چاقو

جوانی كه متهم است با 13 ضربه چاقو پسرخاله‌اش را به قتل رسانده است در جلسه دادگاه جزییات این جنایت را شرح داد.

 به گزارش خبرنگار ما، روز 28 دی ماه سال گذشته پیكر خونین جوانی بنام برزو به بیمارستان بهارلوی تهران انتقال یافت. این جوان به دلیل اصابت ضربات چاقو به شكم و گردنش دچار خونریزی شدیدی شده بود و با مرگ دست و پنجه نرم می‌كرد. هرچند پزشكان بیمارستان تلاش كردند برزو را از مرگ نجات دهند اما او سرانجام ساعتی بعد روی تخت بیمارستان جان باخت.

با مرگ این جوان ماموران كلانتری 115 رازی تحقیقات اولیه را در این خصوص آغاز كردند. بررسی‌ها حاكی از آن بود برزو با ضربات كارد پسرخاله‌اش بنام رشید به قتل رسیده است. در چنین شرایطی جزییات این جنایت به بازپرس ویژه قتل پایتخت گزارش شد و ساعتی بعد تحقیقات تخصصی با حضور افسران اداره دهم پلیس آگاهی كلید خورد.

 

متهم به قتل پس از درگیری با برزو گریخته بود و هیچ كس از مخفیگاهش اطلاعی نداشت. با این حال تجسس‌ها برای یافتن وی ادامه یافت تا اینكه 13 روز بعد كارآگاهان آگاهی پی بردند رشید به غرب كشور گریخته و در خانه‌یی واقع در شهر كرمانشاه پنهان شده است.

همین سرنخ كافی بود تا وی در عملیاتی غافلگیر‌كننده دستگیر و به تهران منتقل شود. برزو در جریان بازجویی‌های اولیه اتهامش را پذیرفت و اعتراف كرد پسرخاله‌اش را با 13 ضربه چاقو به قتل رسانده است. او در ادامه صحنه جنایت را بازسازی كرد و پرونده با صدور قرار مجرمیت و كیفرخواست به دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد.

 

در جلسه محاكمه كه صبح دیروز در شعبه 74 دادگاه كیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی برگزار شد ابتدا نماینده دادستان به دفاع از كیفرخواست پرداخت و گفت: رشید، 26 ساله متهم است در جریان درگیری با پسرخاله‌اش، برزو در خیابان مرزبانیان وی را با 13 ضربه چاقو به قتل رسانده است.

گزارش پزشكی قانونی نشان می‌دهد این ضربات به شاهرگ و شكم مقتول اصابت كرده و جان وی را گرفته است. از آنجا كه همه دلایل و شواهد موجود از جمله گزارش پزشكی قانونی، اقرار صریح متهم و گزارش مرجع انتظامی، از بزهكار بودن متهم دلالت دارد به نمایندگی از دادستان تهران خواستار مجازات متهم هستم. سپس نوبت به اولیای دم مقتول رسید تا خواسته‌شان را مطرح كنند. اولیای دم در چند جمله گفتند خواستار قصاص متهم هستند.

در ادامه به دستور قاضی رشید متهم به جایگاه آمد تا در برابر اتهام قتل عمد از خود دفاع كند. وقتی او در جایگاه ایستاد با پذیرش اتهامش گفت: من كشتن برزو را قبول دارم. من این كار را به دلیل درگیری كه چند روز قبل با هم داشتیم انجام دادم. وی ادامه داد: من و پسرخاله‌ام روابط خوبی با یكدیگر داشتیم. چند روز قبل در خانه بودیم و با هم بازی می‌كردیم. همه‌چیز خوب بود تا اینكه به دلیل یك مساله كوچك با هم درگیری لفظی پیدا كردیم و بازیمان به هم خورد. برزو آن روز به پدرم كه تازه فوت شده فحاشی كرد و من از او كینه به دل گرفتم اما هیچ كاری نكردم.

متهم به قتل در تشریح روز حادثه گفت: آن روز برزو را در كوچه دیدم. او به طرفم حمله كرد و با یكدیگر درگیر شدیم. او در ادامه برایم چاقو كشید من هم چاقو را از دستش گرفتم و چند ضربه به او زدم. آن زمان عصبانی بودم و اختیاری از خودم نداشتم. به همین دلیل ضربات زیادی به او زدم. بعد هم به كرمانشاه فرار كردم تا دست پلیس به من نرسد اما چند روز بعد دستگیر شدم. در پایان اظهارات متهم قضات دادگاه ختم جلسه را اعلام كردند.
اخبار حوادث - اعتماد

 


ویدیو مرتبط :
‫ارتباط نامشروع زن متاهل با پسرخاله همسرش، منجر به این قتل دردناک شد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل 3 عضو یک خانواده با ضربه های چاقو / اعتراف پسر خانواده به جنایت



قتل 3 عضو یک خانواده با ضربه های چاقو / اعتراف پسر خانواده به جنایت

پسر جنایتکار در اقدامی جنون آمیز در اصفهان پدر، مادر و برادرش را به قتل رساند.

محمدرضا حبیبی ، دادستان اصفهان در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح این حادثه گفت:  شامگاه دیروز مردی در تماس با پلیس از قتل اعضای خانواده اش در منطقه بزرگمهر خبر داد. تیم جنایی پس از حضور در محل درگیری دریافتند زن و مردی به همراه پسر خود به قتل رسیده اند.

وی افزود: یکی از پسران خانواده که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود نیز زخمی بود که بلافاصله اقدامات برای درمان او آغاز شد. در حالی که مرد مجروح مدعی بود قتل از سوی افرادی ناشناس رخ داده است اما بررسی صحنه قتل این موضوع را رد می کرد.

دادستان اصفهان خاطرنشان کرد، با کشف سرنخ هایی در محل قتل ، بازجویی از مرد مجروح پس از بهبود حالش آغاز شد و او در بازجویی به قتل اعتراف کرد. هنوز انگیزه این جنایت مشخص نشده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد./مهر