اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

متفاوت ترین جایگاه سوخت گیری گاز در حوالی شیراز! / عکس



 تعجب نکنید. این جایگاه در شیراز، ابتدای 16متری امام سجاد(ع) ...فرعی اول سمت راست قرار دارد. مشتری های زیادی هم دارد.

به گزارش توریسم آنلاین، این جایگاه متعلق به یکی از همشهریان عزیزمان است که با طرحی ابتکاری انجام وظیفه می نماید.

سوراخی به اندازه یک لوله باریک در دیوار سمت کوچه ایجاد شده و لوله ای از آن خارج شده است.در سمت داخلی حیاط سیلندر گازی قرار داه شده که به لوله خروجی وصل میشود.

خودروها در سمت کوچه و کنار دیوار حیاط پارک کرده و شیلنگ سوختگیری خود را از صندوق عقب برداشته و به لوله خروجی وصل می کنند سپس کپسول داخل حیاط باز می شود و عملیات سوختگیری آغاز می شود.

گاهی اوقات تعداد خودروها آنقدر زیاد است که باید در صف بایستند. بنده استاندارد بودن این جایگاه را به کارشناسان وا می گذارم و در مورد آن قضاوت نمی کنم.

اما همین چند روز پیش شاهد انفجار در همین جایگاه سوخت بودیم.کاش دوربین مدار بسته ای همچون دیگر جایگاه ها در این مکان نصب بود تا فیلم این انفجار را هم با هم می دیدیم.

 اخبار اجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی , جایگاه  سوخت

 

اخباراجتماعی  -  توریسم آنلاین


ویدیو مرتبط :
انفجار 405 در جایگاه گاز CNGدر حین زدن گاز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیبترین جایگاه گاز دنیا در شیراز! +عکس


این عکس که توسط وب‌سایت «توریسم‌آنلاین» منتشر شده، یک جایگاه سوخت‌گیری گاز طبیعی را در شهر «داریان» در حومه‌ی شیراز، مرکز استان فارس نشان می‌دهد.

صبح بخیر: این عکس یک جایگاه سوخت‌گیری گاز طبیعی را در شهر "داریان" در حومه‌ی شیراز، مرکز استان فارس نشان می‌دهد.

این وب‌سایت به نقل از یکی از خوانندگان خود که این عکس را ثبت کرده، می‌نویسد: «تعجب نکنید... این جایگاه در ابتدای ۱۶متری "امام سجاد" داریان، فرعی اول سمت راست قرار دارد. مشتری‌های زیادی هم دارد. سوراخی به اندازه یک لوله باریک در دیوار سمت کوچه ایجاد شده و لوله‌ای از آن خارج شده است. در سمت داخلی حیاط، سیلندر گازی قرار داه شده که به لوله خروجی وصل می‌شود. خودرو‌ها در سمت کوچه و کنار دیوار حیاط پارک کرده و شیلنگ سوخت‌گیری خود را از صندوق عقب برداشته و به لوله خروجی وصل می‌کنند سپس کپسول داخل حیاط باز، و عملیات سوخت‌گیری آغاز می‌شود.»

این شهروند-خبرنگار با بیان این‌که «گاهی اوقات تعداد خودرو‌ها آن‌قدر زیاد است که باید در صف بایستند» اضافه می‌کند: «همین چند روز پیش شاهد انفجار در همین جایگاه سوخت بودیم. کاش دوربین مدار بسته‌ای هم‌چون دیگر جایگاه‌ها در این مکان نصب بود تا فیلم این انفجار را هم با هم می‌دیدیم.»

جایگاه سوخت‌گیری گاز در نزدیکی شیراز