اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماراتن 6 ساعته کیت میدلتون برای زیبا شدن +عکس



اخبار گوناگون - ماراتن 6 ساعته کیت میدلتون برای زیبا شدن +عکس

چندی پیش تصاویری از " کیت میدلتون " عروس ملکه انگلیس منتشر شد که نشان میداد تعداد موهای سفید سر وی رو به افزایش است.....

 چندی پیش تصاویری از " کیت میدلتون " عروس ملکه انگلیس منتشر شد که نشان میداد تعداد موهای سفید سر وی رو به افزایش است این مسئله باعث اظهار نظرهای متفاوتی راجع به وضعیت ظاهری وی شد و او را بر آن داشت تا این مشکل را حل کند.

 

بد نیست بدانید " کیت میدلتون" برای رنگ کردن موهایش به گرانترین آرایشگاه انگلستان رفت، جایی که برای کوتاه کردن مو ، دستمزدی 600 پوندی دریافت میکند. آرایشگر مخصوص " کیت میدلتون " یک مرد ایتالیایی به نام " فرتی" است که صاحب گرانترین آرایشگر انگلستان میباشد، او در طبقه " وی آی پی" سالن آرایشش پذیرای " دوشس کمبریج " شد و یک فرآیند 6 ساعته سری برای رنگ کردن و تقویت موهای وی انجام گرفت.

 

اخبار,اخبار گوناگون,کیت میدلتون

 

سخنگوی مخصوص کیت میدلتون میگوید : شیردادن به نوزاد، درگیر کارهای شخصی کودک بودن، رژیم های لاغری برای از بین بردن اضافه وزن بارداری و سپری کردن اکثر اوقات در منزل از دلایلی است که باعث میشود " دوشس کمبریج" وقت کمتری برای رسیدگی به خود دارد. گفته میشود " کیت میدلتون" بعد از دیدن تصاویر موهایش و سفید شدن آنها به شدت منقلب شد و خواهرش این آرایشگر را به وی پیشنهاد داد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,کیت میدلتون

 

این سالن آرایشی یکی از محبوب ترین سالن ها برای ستارگان اروپایی است و شنیده میشود اعضای سلطنتی عربستان سعودی نیز از مشتریان دائمی این سالن زیبایی هستند.
اخبار گوناگون - پرداد


ویدیو مرتبط :
پرنس ویلیام و کیت میدلتون کتابی برای تسلیت به پاریس امض

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویلای زیبا و لوکس «کیت میدلتون» +عکس


سایت دیلی میل در خبری به تعطیلات عروس ملکه انگلیس به همراه خانواده اش پرداخت و نوشت: این اولین تعطیلات خارجه کیت میدلتون است که بدون همسرش سفر می کند.

جام نیوز: سایت دیلی میل در خبری به تعطیلات عروس ملکه انگلیس به همراه خانواده اش پرداخت و نوشت: این اولین تعطیلات خارجه کیت میدلتون است که بدون همسرش سفر می کند.

او به همراه پدر و مادر و خواهرش به جزایز کارائیب سفر کرده است و چند روزی را در این ویلای بسیار زیبا و گران قیمت خواهند ماند.