اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مادری که دخترش را به مردان اجاره می‌داد/چشیدن طعم شکنجه و سوء استفاده جنسی از سن 11 سالگی+ عکس




اخبارحوادث - مادری که دخترش را به مردان اجاره می‌داد/چشیدن طعم شکنجه و سوء استفاده جنسی از سن 11 سالگی+ عکس

پلیس ایالتی مادر جوانی را در اتهام با بهره کشی جنسی از دختر 11 ساله‌اش در "دی موین پایتخت ایووا ایالاتی در غرب میانه آمریکا" دستگیر کرد.

 

اخبار,اخبارحوادث,تجاوز جنسی

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  پلیس ایالتی مادر جوانی را در اتهام با بهره کشی جنسی از دختر 11 ساله‌اش در "دی موین پایتخت ایووا ایالاتی در غرب میانه آمریکا" دستگیر کرد.

زن 37 ساله دختر 11 ساله‌اش را جهت سوء استفاده جنسی در اختیار مردان قرار می‌داد و از این راه درآمد داشت.

این زن با اشتراک گذاشتن عکس دخترش در فضای مجازی برای رسیدن به درآمد حاصل از این کار موجبات رنج عذاب دخترش در سن یازده سالگی را فراهم می‌نمود.

این زن 37  ساله که تصویرو  نامش برای خبرگزاری‌ها فاش شده به همراه یکی از همدستاش که او را در این اقدامات وحشیانه کمک می‌کرد،‌ دستگیر و به مرکز پلیس منتقل شد.

گفتنی است،‌این مادر بی‌رحم که طعم ذلت و شکنجه و تجاوز جنسی را در سن 11 سالگی به دختر خود چشانده بود،‌ در مرکز پلیس به تمامی آنچه کرده بود، اعتراف کرد و بیان داشت که این عمل وقیحانه را حدود 6 ماهی می‌شود که انجام می‌دهد و با پول‌های به دست از اجاره دخترش مواد مخدر و مشروبات الکلی تهیه کرده است.


  اخبارحوادث - باشگاه خبرنگاران
 


ویدیو مرتبط :
سوء استفاده جنسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مادری که دخترش را به مردان اجاره می‌داد+عکس



فروش دختر  , تجاوز جنسی

مادری که دخترش را به مردان اجاره می‌داد+عکس

به گزارش پلیس مادر 45 ساله ای در کلمبیا به جرم فروش دختر 12 ساله خود به منظور بردگی جنسی و برقراری رابطه با افرد دیگر و در ازای دریافت 125 پوند در بوگاتا واقع در کلمبیا دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از اسو شیتد پرس مارگاریتا مورنو 45 ساله در اقدامی بی شرمانه دختر 12 ساله خود را برای بردگی جنسی در قبال پرداخت 125 پوند در اختیار دیگران قرار می داد.

به گفته کارلوس ملندز رئیس پلیس بوگوتا به نقل از این خبر گزاری گفت: در پی تماس تلفنی همسایگان این خانواده مونرو وگزارش کودک آزاری و سوء استفاده جنسی تحقیق مخفیانه پلیس مبنی بر صحت گزارشهای رسیده پلیس پدر و مادر این دختر 12 ساله به همراه چند متجاوز دستگیر کرد.

برقراری رابطه جنسی با افراد زیر سن قانونی جرم محسوب می شود و پیگرد قانونی دارد.

مادر این دختر بچه در بازجویهای خود به پلیس گفت برای پرداخت صورت حساب های عقب افتاده شان به دلیل کم درآمد بودن همسر وی مجبور به این کار شده است.

دختر بچه 12 ساله در وضعیتی دردناک به موسسه حفظ و نگهداری کودکان بد سرپرست در بوگوتا سپرده شد. پدر و مادر این دختر بچه تا پایان تحقیقات پلیس برای تکمیل پرونده برای ارائه به دادگاه در بازداشت پلیس هستند. /باشگاه خبرنگاران