اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای گم شدن مرموز پیرزن پولدار



تحقیقات جنایی برای مشخص شدن وضعیت پیر زن پولداری که از سه شنبه شب مفقود شده است با شکایت وکلیش آغاز شد.

به گزارش  میزان،  چهارشنبه گذشته مرد جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی از گم شدن مرموز موکل خود خبر داد.

آقای وکیل در شکایتش به بازپرس پرونده گفت: از چند ماهرقبل وکالت کارهای اداری پیرزن 60 ساله ای به نام نعیمه را بر عهده گرفتم. او دارای چندین خانه و آپارتمان در تهران است و بعد از مرگ شوهرش به تنهایی در آپارتمانی در حوالی امام حسین زندگی می کند.

حدود دو ماه قبل نعیمه با من تماس گرفت و ادعا کرد سه پسرش به دنبال تقسیم اموال او هستند و با فشار قصد دارند 14 آپارتمان او را از چنگش در آورده و به نام خود کنند. با حرف های زن موکلم تصمیم به شکایت از فرزندانش گرفتیم و چند بار در این مدت شکایت هایی را از فرزندانش در کلانتری انجام دادیم.

ساعت 11 سه شنبه شب  نعیمه با من تماس گرفت و مدعی شد  یکی از پسرانش به همراه مرد غریبه ای به خانه او آمده اند و ماده ای را به او تزریق کرده اند. او  از من خواست تا سریع خودم را به خانه اش برسانم. ساعتی بعد به در خانه او در نزدیکی میدان امام حسین رفتم. هرچه زنگ خانه اش را زدم کسی جواب نداد. چون خیلی دیر وقت بود مزاحم همسایه ها نشدم. حال نیز احتمال می دهم فرزندان نعیمه بلایی سر او آورده باشند.

 

 اخبار حوادث  - میزان


ویدیو مرتبط :
ماجرای مرگ مرموز جاسوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای عجیب و مرموز انتقال الونگ به استقلال



 

ماجرای عجیب و مرموز انتقال الونگ به استقلال

 

ماجرای خرید بازیکن آفریقایی برای استقلال، بسیار مرموز شده است.

به گزارش جام نیوز به نقل از ندای انقلاب، الونگ الونگ که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، این روزها مشغول انجام مذاکره با باشگاه استقلال و به احتمال فراوان عقد قرارداد جدید در نیم فصل دوم است.

الونگ که سال گذشته در باشگاه پیکان بازی کرد و فصل بسیار ناموفقی را سپری کرد، به شکلی کاملا عجیب در استقلال تست شد. مدیر برنامه های این بازیکن کسی است که می گویند اغلب مسئولان باشگاه استقلال به او مدیون هستند و می خواهند هر طور شده زحمات این فرد را را جبران کنند؛ آن هم با خرید این بازیکن.

الونگ الونگ حتی در تست های فنی استقلال هم بسیار ضعیف بوده به طوریکه علی فتح الله زاده نیز با انتقاد شدید از جذب این بازیکن در باشگاه گفته است: «ما به او نیازی نداریم. چرا باید 200، 300 هزار دلار به این بازیکن بی کیفیت بدهیم؟!»

ولی نکته اینجاست که اغلب مسئولان باشگاه بی توجه به نارضایتی آقای مدیر عامل اعلام کرده اند به زودی قرارداد این بازیکن بی کیفیت بسته خواهد شد. فردی که این روزها به عنوان مدیر برنامه های الونگ به استقلال می رود همان کسی است که چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی با انتقاد شدید از حضور بازیکنان بد کیفیت خارجی گفته بود: «به خدا حیف است پول بیت المال را به این ها می دهند!»

جالب است بدانید این بازیکن کامرونی حتی در دربی 72 به طور ناگهانی و در میان تعجب خبرنگاران روی نیمکت استقلال هم نشست.

ظاهرا پرویز مظلومی سرمربی استقلال هم که در سال های اخیر بارها تن به جذب بازیکنان بد کیفیت خارجی داده، این بار نیز می خواهد به راحتی الونگ الونگ را وارد لیست استقلال کند. آیا پشت پرده داستانی وجود دارد؟