اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای عمل زیبایی ناموفق زیباترین دختر برزیل! +عکس



دوشیزه زیبایی و مدل معروف برزیلی، برای بزرگ کردن ران پاهایش اقدام به تزریق ژل و بوتاکس در این ناحیه کرده بود که این تزریق ژل باعث عفونت شدید در بدنش شده است.

اخبار,اخبار گوناگون ,زیباترین دختر

 
دوشیزه 27 ساله به نام Andressa Urach که نفردوم مسابقات زیبایی برزیل بود با تزریق ژل برای بزرگ کردن باسن ها در قسمت ران پاها دچار عفونت های وحشتناک شده است.

این دوشیزه مدل هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان این عفونت های وحشتناک می باشد و پزشکان در تلاش برای برگرداندن سلامتی و حفظ جان وی هستند.

این خبر می تواند یک هشدار برزگ باشد به کسانی که با ترزیق ژل یا همان بوتاکس می خواهند تغییراتی به دلخواه در اندام خود بوجود آورند.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,زیباترین دختر

 

اخبار گوناگون - پرداد

 


ویدیو مرتبط :
عکس جدید رزیتا دغلاوی نژاد زیباترین دختر جهان ملکه زیبایی جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر 19 ساله، قربانی عمل زیبایی +عکس


هر دختری به دنبال زیبایی چهره خود است حتی دخترانی که از نظر بیشتر افراد چهره ای مناسب و زیبا دارند.

وبسایت تاپ ناپ: هر دختری به دنبال زیبایی چهره خود است حتی دخترانی که از نظر بیشتر افراد چهره ای مناسب و زیبا دارند.Polly Smith هم که دختری 19 ساله است برای زیبایی بیشتر ابروهایش دست به عمل زیبایی پر هزینه ای زد که  مه تنها او را زشت کرد بلکه سلامتیش را هم به خطر انداخت.

قربانی 19 ساله عمل زیبایی ابرو

قربانی 19 ساله عمل زیبایی ابرو

قربانی 19 ساله عمل زیبایی ابرو

قربانی 19 ساله عمل زیبایی ابرو

قربانی 19 ساله عمل زیبایی ابرو