اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای زنی که قربانی هوسبازی شد


ارتباط مخفیانه ما پس از ۳ ماه به جایی ختم شد که من به عنوان یک قاتل باید جوابگوی بسیاری از سوالات یک پرونده جنایی و اما و اگرهای وجدانم باشم. کاش به حرف های همسرم گوش می کردم و اسیر هوا وهوس های شیطانی نمی شدم.

ارتباط مخفیانه ما پس از ۳ ماه به جایی ختم شد که من به عنوان یک قاتل باید جوابگوی بسیاری از سوالات یک پرونده جنایی و اما و اگرهای وجدانم باشم. کاش به حرف های همسرم گوش می کردم و اسیر هوا وهوس های شیطانی نمی شدم.

مرد جوان در دایره اجتماعی کلانتری کاظم آباد مشهد افزود: چرخ زندگی ام بر وفق مراد می چرخید و خانه و کاشانه آبرومندی را با کمک همسرم ساختیم و تازه می خواستیم به آرامش برسیم که این مشکلات برایمان درست شد.

ماجرا از این قرار است که من ۲ سال قبل با خانمی آشنا شدم که مطلقه بود و ادعا می کرد شوهرش به موادمخدر اعتیاد داشته است. با این که هیچ بدی از همسرم ندیده بودم اما از روی حس ترحم و بدون انجام هیچ تحقیقاتی تصمیم گرفتم به این زن جوان کمک کنم. افسوس که در کمتر از یک هفته اسیر هوا و هوس شدم و تقریبا مدت یک سال با میترا رابطه نامشروع داشتم.

روزی که همسرم متوجه این ماجرا شد از ترس آن که مبادا آبرویم را جلوی اقوام و آشنایان ببرد بلافاصله دست به کار شدم و میترا را به عقد موقت خودم درآوردم. متاسفانه با این که فهمیده بودم شوهر میترا او را به سبب فساد اخلاقی طلاق داده است ولی از این زن دوری نکردم درصدد اصلاح او برنیامدم .

یک روز به طور اتفاقی همسر موقت خود را همراه پسری جوان در خیابان دیدم. با تعقیب آن ها دریافتم که میترا به همراه چند مرد و زن دیگر به مجلس پارتی می رود و لحظه ای که در یک باغ ویلا او را در حال رقص در میان مردان غریبه دیدم با عصبانیت به خانه برگشتم و چند ساعتی با خودم کلنجار می رفتم که چه کاری باید انجام بدهم.

مرد جوان در دایره اجتماعی کلانتری کاظم آباد مشهد افزود: افسوس که بدترین راه ممکن را انتخاب کردم و روز بعد به سراغ میترا رفتم تا از او بخواهم برای همیشه مرا فراموش کند. اما هنگام گفت وگو با هم درگیر شدیم و با شدت گرفتن بگومگوهایمان کنترل خودم را از دست دادم.

لحظه ای که به خودم آمدم دیدم میترا روی زمین افتاده است و نفس نمی کشد. خیلی سریع او را به بیمارستان رساندم اما میترا مرده بود.

منبع: تابناک


ویدیو مرتبط :
ماجرای مشهورترین قربانی حادثه 11 سپتامبر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنی که همسرش را قربانی رابطه نامشروع کرد



اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران

 

خراسان: دادگاه زن و مردی که با کمک یکدیگر شوهر زن را کشته و جسدش را سوزانده بودند به اعدام و زندان محکوم کرد.در یکی از روزهای اسفندماه سال ۸۷، زنی حدود ۳۵ساله با حضور در کلانتری قاسم آباد مشهد از ناپدیدشدن همسرش خبر داد.

با تحقیقات اولیه ماموران پلیس، زن پرده از جنایتی مخوف برداشت و به قتل همسرش به کمک مردی به نام ل اعتراف کرد. با توجه به اظهارات زن، نیروهای پلیس موفق شدند ل را شناسایی و دستگیر کنند و تحقیقات درباره این جنایت توسط بازپرس ویژه قتل عمد وقت مشهد و کارآگاهان اداره جرایم جنایی آگاهی خراسان رضوی آغاز شد. براساس اعترافات متهمان مشخص شد که آن ها از حدود یک سال و نیم قبل از ماجرای قتل با یکدیگر آشنا شده بودند و رابطه مخفی داشتند.

آنها مدتی پس از این رابطه طولانی که باردارشدن زن را نیز به دنبال داشت نقشه توطئه آمیز از سر راه برداشتن تنها مانع این رابطه یعنی همسر زن را طراحی کردند. در ساعات نیمه شب حادثه هنگامی که همسر و فرزندان زن در خواب بودند ل به خانه او رفت تا نقشه شوم را اجرا کند. زن در خانه را باز گذاشت تا ل با میله ای فلزی که در دست داشت وارد خانه شود.ل وارد منزل آن ها شد و درحالی که بچه ها در پذیرایی خواب بودند به داخل اتاق خواب رفت و با واردکردن ۲ضربه به سر مقتول وی را به قتل رساند. سپس به کمک زن جنازه مرد را در پتو پیچید و به صندوق عقب خودرو پیکان ل منتقل کرد. چند ساعت بعد همزمان با طلوع خورشید آن ها به سمت خارج شهر حرکت کردند و در پشت تپه ای در حاشیه جاده نیشابور با ریختن بنزین بر روی جسد آن را سوزاندند.

ل در اعترافاتش گفته بود که با میله فلزی ۲ ضربه به سرمقتول وارد آورده است که مقتول پس از این دو ضربه جان خود را از دست داده است اما نتیجه تحقیقات پزشکی قانونی نشان داد که علت مرگ فشار جسم خارجی بر عناصر حیاتی گردن و خفگی بوده است هرچند که ضربات میله شکستگی جمجمه را به دنبال داشته است.در پایان جلسه محاکمه ۱۱بهمن امسال در شعبه  ۵ دادگاه کیفری خراسان رضوی برگزار شد. ل به اتهام قتل عمد به اعدام با طناب دار و از نظر جنایت بر میت به صورت آتش زدن جسد به پرداخت جریمه و از نظرداشتن رابطه نامشروع به تحمل ۱۰۰ضربه شلاق محکوم شد. همچنین همسر مقتول نیز به اتهام معاونت در قتل عمدی همسرش و نظر به محتویات پرونده و تحقیقات مرجع انتظامی و اقاریر صریح به ۱۵سال حبس محکوم شد.... / khorasannews