اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای اتاق تاریک پزشک آمریکایی/ فریادهایی که با داروی بیهوشی ساکت می‌شد + تصویر



اخبار,اخبارحوادث ,تجاوز به زنان

یک پزشک اهل " لاس و گاس آمریکا "به اتهام تعرض و سو استفاده غیر اخلاقی دستگیر شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،یک پزشک اهل " لاس و گاس آمریکا " متهم به تعرض و سو استفاده غیر اخلاقی شد .

این پزشک که به عنوان جراح در یک مرکز جراحی به نام " ساندنس " مشغول به کار بود به 11 مورد تعرض به بیماران خود متهم شد و توسط پلیس بازداشت شد.

براساس گزارش پلیس آقای " بینگ جانگ " 41 ساله قبل از انجام جراحی بر روی بیمار، هنگامی که داروی بیهوشی به روی آنها اثر می کرد آنها را مورد تعرض قرار می داد و حتی از این رفتار حیوان صفت خود فیلم می گرفت .

خیانت ها و جنایات این پزشک وقتی برملا شد که همسر او خانم " برانداجانگ " یکی از فیلم های جنایت همسرش را در کامپیوتر آقای " چانگ " دید و با گزارش آن به پلیس آقای " چانگ " در 20 ژوئن دستگیر شد .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که این پزشک بی شرم این رفتار ها را در سال 2006 آغاز کرده و حتی در اولین شکایت که مربوط به تعرض به یک دختر 15 ساله بود ، او 100 ساعت پس از متهم شدن آزاد و دوباره در همان مرکز پزشکی به کارش ادامه داد .

در مورد آخرین شکایت او که مربوط به یک دختر 14 ساله بود و قربانی در گزارش خود به پلیس گفت: که آقای " چانگ " به بهانه این که درمان جوش های صورت او نیاز به جراحی دارد او را متقاعد کرد که در ساعت 10/30 شب به مرکز درمان برود و پس از بردن دختر به اتاق جراحی وبیهوش کردن او به قربانی تعرض کرد .

قربانی در ادامه افزود: وقتی درساعت 3 صبح بهوش آمدم خود را برهنه در اتاق جراحی یافتم و پس از آن به پلیس شکایت کردم .

این مرد در دادگاه به 28 مورد سو استفاده جنسی و 11 مورد تعرض به بیماران زن که دو مورد از آن دختران 14و 15 ساله بودند متهم شد .

همچنین پلیس هزاران عکس از جنایت او که در کامپیوتر خود ذخیره کرده بود یافت .

این پزشک که دارای همسر و 2 فرزند می باشد به یک ملیون دلار جریمه نقدی محکوم است و برای محاکمه باید در دادگاه حاضر شود .


  اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
ماجرای فرار پزشک از اتاق عمل -20:30

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کمبود داروی بیهوشی و تعطیلی اتاق عمل


رئیس انجمن بیهوشی و مراقبتهای ویژه ایران با هشدار جدی نسبت به كمبود انواع داروهای بیهوشی دركشور گفت: متاسفانه به خاطر كمبود داروهای بیهوشی اتاقهای عمل چند بیمارستان خصوصی و دولتی در تهران در آستانه تعطیلی قرار گرفته اند .

خبرگزاری مهر: رئیس انجمن بیهوشی و مراقبتهای ویژه ایران با هشدار جدی نسبت به كمبود انواع داروهای بیهوشی دركشور گفت: متاسفانه به خاطر كمبود داروهای بیهوشی اتاقهای عمل چند بیمارستان خصوصی و دولتی در تهران در آستانه تعطیلی قرار گرفته اند .

 دكتر محمدمهدی قیامت گفت: آخرین بررسیها نشان می دهد بسیاری از بیمارستانها و مراكز درمانی كشور با كمبود جدی داروهای بیهوشی روبرو هستند.

منتخب هیئت مدیره نظام پزشكی تهران بزرگ افزود: به رغم اینكه بارها در این باره هشدار داده بودیم اما متاسفانه مسوولان مربوطه فقط كم توجهی كردند. این درحالی است كه شواهد نشان می دهد در آستانه تعطیلات نوروزی فقط بیماران اورژانسی امكان انتقال به اتاق عمل را خواهند داشت و تكلیف سایر بیماران معلوم نیست.

رئیس انجمن بیهوشی و مراقبتهای ویژه ایران با عنوان این مطلب که نمی‌توان اتاق عمل را به دلیل نبود داروهای اصلی تعطیل کرد، گفت: متاسفانه داروهای قدیمی که تا پیش از این استفاده نمی‌شده، دوباره وارد چرخه داروهای بیهوشی شده است كه این می‌تواند زنگ خطری برای سلامت بیماران باشد‏‎.

منتخب هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ تصریح کرد: تاکنون بارها به مسئولان مربوطه نسبت به کمبود و محدودیت داروهای با کیفیت بیهوشی در بیمارستانها و مراکز درمانی هشدار داده ایم. اما متاسفانه به رغم تذکرات فراوان و اعلام خطرات جدی، هنوز مسئولان مربوطه در خواب هستند و به طور قطع تاوان مشکلات را مردم و بیماران می پردازند.