اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لغو ممنوع‌التصویری خاتمی در صدا و سیما؟


بعد از مدت ها ممنوع التصویر بودن سید محمد خاتمی در رسانه ها، تلویزیون برای اولین بار شب گذشته تصویر و سخنرانی او را پخش کرد.

آفتاب نیوز: بعد از مدت ها ممنوع التصویر بودن سید محمد خاتمی در رسانه ها، تلویزیون برای اولین بار شب گذشته تصویر و سخنرانی او را پخش کرد.

صدا و تصویر رئیس دولت اصلاحات در برنامه ویژه «پارلمان» شبکه خبر پخش شد.

پایگاه خبری «ایران آنلاین» در ادامه آورده است: سخنرانی خاتمی در این برنامه به دوره‌ای بر‌می‌گشت که او نماینده مردم اردکان یزد در مجلس شورای اسلامی بود.

برنامه‌سازان تلویزیون حدود 5 دقیقه سخنرانی خاتمی را گزینش و منتشر کردند. عباراتی که از سخنرانی وی انتخاب شده بود مربوط می شد به تاکید خاتمی بر تفاوتهای عمیق  و شدید گفتمان ایران اسلامی و آمریکا.

طبق گزارش خبرنگار ایران، اتفاق جالب در پخش سخنرانی خاتمی این بود که دوربین تلویزیون این بار اصراری بر دستکاری در تصویر چهره خاتمی یا محو و مبهم نشان دادن او نداشت بلکه چهره رئیس دولت اصلاحات به صورت مکرر روی مونیتور تلویزیون نمایان شد و در همان حال تهیه کننده برنامه چکیده سخنان او را نیز به صورت زیر نویس منتشر کرد

در این تصاویر رییس جمهور اسبق ایران با شمایل جوانی اش دیده می شد.

اتفاق دیگر در برنامه پارلمان شبکه خبر، این بود که همزمان و در تکمیل سخنان خاتمی، اظهارات آن روز  حسن روحانی در دوره ای که او نیز  نماینده مجلس روی آنتن رفت.

بالاخره در پرده سوم این برنامه سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی در جایکاه رییس مجلس از تلویزیون بخش شد.

پخش تصویر و اظهارات خاتمی و هاشمی و روحانی به صورت همزمان، بلافاصله بازتاب گسترده در فضای مجازی پیدا کرد.


ویدیو مرتبط :
درخواست مظلومی برای لغو ممنوع التصویری علی ضیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات فاطمه معتمد‌آریا در مورد ممنوع التصویری‌اش در صدا و سیما



فاطمه معتمد‌آریا در نشست رسانه‌ای فیلم «یحیی سکوت نکرد» در مورد ممنوع التصویری‌اش در صدا وسیما توضیحاتی را ارائه کرد.

نشست رسانه‌‍ای فیلم «یحیی سکوت نکرد» سه شنبه 13 مرداد ماه در نشر ثالث برگزارشد و در لحظاتی از این نشست فاطمه معتمد‌آریا در مورد ممنوع ‌التصویری‌اش در صدا و سیما توضیحاتی را ارائه کرد.

 این بازیگر گفت:« ماجراهای تلویزیون و من بیشتر به شوخی شبیه شده است .خیلی از رسانه‌ها اینترنتی و مکتوب بسیاری خبر و عکس از ما هنرمندان می‌زنند واین نوع تحریم کردن خنده دار است و به اعتماد به رسانه‌ها تصویری لطمه می زند.»

او تاکید کرد:«من همیشه به تلویزبون وفا دار بوده ام و این تلویزیون بوده که نسبت به من بی وفا بوده!»

اخبار فرهنگی - خبر آنلاین