اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كلكسیون جالب یك زوج!



كلكسیون جالب یك زوج!

یك زوج بازنشسته فرانسوی در طی سال ها زندگی مشترك یك هدف را دنبال كردند و آن هم جمع آوری انواع و اقسام اتو بوده است. لوپروگره نوشت:  مارسل و فرانسواز كراموازی زوج بازنشسته در طول زندگی مشتركشان هر دو به جمع آوری اتو علاقه داشته اند.

آنها در طول سال ها و سفر به كشورهای مختلف، انواع اتو ها و نیز وسایلی را كه روزگاری مانند اتو برای رفع چین و چروك پارچه و البسه مورد استفاده قرار می گرفته اند جمع آوری كرده اند.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

كلكسیون آنها اكنون شامل بیش از 1100 نوع مختلف اتو است كه با سلیقه هرچه تمام تر در یك سالن منزلشان در  قفسه ها  و ویترین ها  چیده شده اند. وجود اتوهای دوران مختلف ازجمله اتوهای الكلی، نفتی، ذغالی تا اتوهای بعد از اختراع برق در كلكسیون این زوج در واقع مانند تاریخچه این وسیله است.

یك قطعه فلز چین به قدمت 200 سال قبل از میلاد مسیح كه با داغ كردن به عنوان اتو استفاده می شده یا آرواره های حیواناتی كه برای رفع چین و چروك البسه در دوره مصر باستان به كار می گرفتند نیز جزو كلكسیون این زوج قرار دارند!/جام نیوز


ویدیو مرتبط :
عكسی كه موجب طلاق یك زوج شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«فیس بوك» باعث جدایی یك زوج جوان شد!



 

«فیس بوك» باعث جدایی یك زوج جوان شد!

 

مرد جوان با حضور در دادگاه خانواده اظهار كرد: تصور می كردم فیس بوك شیوه بی ضرری برای برقراری ارتباط همسرم با دوستان و اقوام است، اما سخت در اشتباه بودم.

به گزارش خبرنگار حقوقی ایسنا، زوج جوانی با حضور در دادگاه خانواده یك، عامل طلاق خود را فیس بوك معرفی و دادخواست طلاق شان را به رییس دادگاه ارائه كردند.

مرد جوان در دادگاه گفت: همسرم كارمند است و نیمی از وقت روزانه خود را در اداره می گذارند و از زمانی كه به منزل باز می گردد تا آخر شب در فیس بوك است و كار منزل را به طور كامل كنار گذاشته است و زمانی كه من به این مساله اعتراض می كنم، می گوید چون وقت كافی برای دیدن دوستان و و اقوام ندارد از این طریق از احوال آنها باخبر می شود اما او شئونات اخلاقی زندگی مشترك مان را زیر پا گذاشته و با افراد مختلفی غیر از دوستان و اقوام ارتباط دارد.

زن جوان كه در دادگاه حضور داشت، گفت: من از انجام كارهای روزانه برای زندگی مان شانه خالی نكرده ام، نمی دانم چرا شوهرم بهانه گیری می كند. او مانند مردهای دوران قاجار است و نمی تواند فكر باز و آزادی داشته باشد و با كوچكترین مساله بهانه تراسی می كند.

مرد در ادامه گفت: من هرگز قصد ندارم با بهانه تراسی زندگی مشترك مان را خراب كنم اما همسر من به واسطه فیس بوك زندگی اش را خراب كرده و خودش متوجه این مساله نیست.

این زن جوان گفت: من با كسی رابطه ندارم و شوهرم این حرف را طبق افكار قدیمی كه دارد می زند.

براساس این گزارش، مرد جوان با ارائه مداركی برای قاضی دادگاه از جمله یك شاهد و عكس هایی از همسرش با مردان دیگر، حرف خود را ثابت كرد و قاضی بعد از شنیدن اظهارات زوج جوان، حكم طلاق را صادر كرد.... / خبرگزارى ایسنا