اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كشف 1كیلو تریاك از معده یك قاچاقچی در قزوین



 

 

كشف 1كیلو تریاك از معده یك قاچاقچی در قزوین

 

سرهنگ ' قاسم غیاثوند ' در گفتگو با ایرنا، افزود : به دنبال تماس تلفنی با پلیس مبنی بر استعمال مواد مخدر توسط فردی در عوارضی آزادراه ' قزوین –زنجان' ماموران پاسگاه 'كورانه' قزوین بلافاصله در محل حاضر وفردی را با مقدار 5/1 گرم تریاك دستگیر كردند.

این مسوول ادامه داد : متهم دستگیر شده با دستور قضایی به پلیس مبارزه با مواد مخدر تحویل واز آنجا به زندان قزوین معرفی شد.

وی افزود: اما ماموران با انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی دریافتند كه فرد تماس گیرنده با پلیس ، شخص متهم بوده كه ماموران را به محل كشانده تا دستگیرش كنند و مواد بلعیده شده را وارد زندان كند.

رییس پلیس مبارزه بامواد مخدر استان قزوین اظهار داشت : به دنبال آن ماموران با هماهنگی قضایی با حضور در زندان مواد را كشف ومتهم مجددا به دادسرا معرفی شد. غیاثوند خاطرنشان كرد : این قاچاقچی قصد داشته این مواد را به مبلغ 400 میلیون ریال در زندان به فروش رساند. این مسوول تاكید كرد : تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد .../تحلیل:انتخاب


ویدیو مرتبط :
كشف حجاب یك زن دیوانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كشف ۱۱۴ كیلوگرم تریاك در جریان یك درگیری مسلحانه



 

كشف ۱۱۴ كیلوگرم تریاك در جریان یك درگیری مسلحانه

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر از كشف و ضبط ۱۱۴ كیلوگرم مواد مخدر در جریان یك درگیری مسلحانه خبر داد.

سرهنگ غلامرضا خضری در گفت وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر افزود: ماموران ایستگاه بازرسی در بندر گناوه در ساعت ۲۱ پنج شنبه گذشته به سرنشینان دو دستگاه سواری پژو۴۰۵ مشكوك شده و دستور توقف آن را صادر كردند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: سه سرنشین دو خودرو در ایستگاه ایست بازرسی توقف كرده و مدعی شده اند قصد سفر از هرمزگان به استان كهكیلویه و بویراحمد را دارند اما زمانی كه ماموران قصد بازرسی از ماشین آنان را داشتند، با خودروی خود متواری شدند.

خضری افزود: پس از فرار متهمان از ایستگاه ماموران نیز بلافاصله به تعقیب آنان پرداختند و سرانجام پس از مدتی تعقیب و گریز سرنشیسنان دو پژو، خودروی خود را متوقف كرده و پس از پیاده شدن از خودرو اقدام به تیراندازی به سوی ماموران كرده اند.

به گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر، متهمان با استفاده از فرصت تاریكی ها و تیراندازی به سوی ماموران از محل متواری شدند.

وی با بیان اینكه در بازرسی از دو خودرو ۱۱۴ كیلوگرم موادمخدر از نوع تریاك كشف و ضبط شده است به ایسنا گفت: متهمان از یكی از خودروها به عنوان جاساز و از دیگری برای اسكورت استفاده كرده بودند.

خضری با بیان اینكه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم فراری ادامه دارد از شهروندان خواست هرگونه موارد مشكوك به ویژه در امر موادمخدر را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند..... / خبرگزارى ایسنا