اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كشته ‌شدن شش تن از اشرار در زاهدان



 

 

 

تعدادی از معابری كه می‌توانست مورد استفاده اشرار، ضدانقلاب و قاچاقچیان قرار گیرد مسدود شده و از شب گذشته تا امروز سه مورد درگیری در این مناطق صورت گرفته كه شش نفر از اشرار در این درگیری‌ها كشته شدند.

در پی حادثه تروریستی مسجد جامع زاهدان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی از به هلاكت رسیدن شش تن از اشرار در این منطقه خبر داد.

سردار رادان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار كرد: تعدادی از معابری كه می‌توانست مورد استفاده اشرار، ضدانقلاب و قاچاقچیان قرار گیرد مسدود شده و از شب گذشته تا امروز سه مورد درگیری در این مناطق صورت گرفته كه شش نفر از اشرار در این درگیری‌ها كشته شدند.

وی ادامه داد: پلیس این مناطق را خط قرمز می‌داند و هر كسی كه بخواهد از این معابر عبور كند با قهر ما روبرو خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی به ضرورت كنترل مرزها اشاره كرد و از آماده شدن طرح كنترل مرز با اولویت شرق و شمال غرب كشور خبر داد.

سردار رادان با بیان این‌كه بیشترین مشكلات در مناطق شرق و شمال غرب كشور است، افزود: مطمئن هستیم با آماده شدن طرح كنترل مرز و همچنین آمادگی كه سپاه پاسداران برای كمك به مرزها دارد، به راحتی می‌توان این نقاط را ظرف سه سال مسدود كرد.

وی اظهار امیدواری كرد: مجلس و دولت به صورت ویژه كمك كنند تا موضوعات مربوط به مرزها یك بار برای همیشه برطرف شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان این كه دو اولویت در مرزها مورد تایید دولت، مجلس، وزارت كشور و ستاد كل قواست اظهار كرد: مرزهای همجوار با كشورهای پاكستان و افغانستان و همچنین مرزهای شمال غرب شامل استان‌های آذربایجان غربی، كردستان و كرمانشاه اولویت‌هایی است كه انسداد مرزی در این مناطق باید اجرا شود و در این صورت قول می‌دهیم طی سه سال مرزها را در كنترل خود دربیاوریم.

وی در خصوص حادثه تروریستی مسجد جامع زاهدان اظهار كرد: هدف اصلی دشمن تفرقه‌اندازی بین شیعه و سنی بود به طوری كه آنها می‌خواستند با این اختلافات، مباحث ناامنی در داخل كشور را پیگیری كنند كه با هوشیاری اهل سنت و تشیع نه تنها این اتفاق پیش نیامد،‌ بلكه در مراسم تشییع پیكر شهدای این حادثه مردم همدلی خود را مستحكم‌تر كردند.

سردار رادان با اشاره به این‌كه این حق ایران است كه اشرار را مورد تعقیب قرار دهد، ادامه داد: یكی از دلایل ناامنی‌هایی كه در استان سیستان و بلوچستان رخ می‌دهد ناشی از اتفاقات و بسترهای آماده در آن سوی مرزها و در كشورهای همسایه است به طوری كه ما به شدت از كشورهای همسایه گله‌مند هستیم و توقع داریم كه آن‌ها وظایف خود را انجام دهند اما متاسفانه تاكنون این موضوع از سوی این كشورها انجام نشده است...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
كشته و اسیر شدن ده ها تن از سربازان داعش در صلاح الدین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واژگونی مرگبار اتوبوس مسافربری در محور شیراز - مرودشت/ 10 تن كشته و مجروح شدند



اخبار حوادث - بامداد امروز به وقوع پیوست؛
واژگونی مرگبار اتوبوس مسافربری در محور شیراز - مرودشت/ 10 تن كشته و مجروح شدند

جانشین رئیس پلیس راه استان فارس از واژگونی مرگبار اتوبوس مسافربری و ۱۰ کشته و مجروح در این حادثه خبر داد.

سرهنگ دهقان،جانشین رئیس پلیس راه استان فارس در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری گفت: ساعت ۰۳: ۱۰ بامداد امروز در محور شیراز - مرودشت کیلومتر ۲۱ یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران به مقصد فسا در حال حرکت بود در جاده لغزنده از مسیر خود منحرف و واژگون شد.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه عنوان کرد: به دنبال این حادثه و انحراف اتوبوس از جاده ۲ تن از هموطنانمان کشته و ۸ تن مجروح شدند که به دلیل شدت جراحت مجروحان توسط نیروهای امدادی جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند.

وی در خاتمه به علت این حادثه اشاره کرد و اظهار داشت: کار‌شناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه علت این واژگونی را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده اتوبوس اعلام کردند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران