اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كرج؛ بازداشت 18زن و 34 مرد در یک‌مهمانی از سوی پلیس و نیروهای بسیج



 

اخبار حوادث - كرج؛ بازداشت 18زن و 34 مرد در یک‌مهمانی

18 زن و 34 مرد که در یک مهمانی شبانه در شهرستان فردیس در استان البرز شرکت کرده بودند، از سوی پلیس و نیروهای بسیج دستگیر شدند.

به گزارش جام جم آنلاین، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان فردیس در این باره گفت: چند شب پیش تعدادی از شهروندان یکی از محله های این شهر با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفتند و اعلام کردند در طبقه چهارم یکی از مجتمع های مسکونی یک مهمانی شبانه برگزار شده و مهمانان از دیگر ساکنان مجتمع سلب آسایش کرده و به اعتراض همسایه ها نیز توجهی نمی کنند.

ابوالفضل سرزعیم افزود: با گزارش موضوع به پلیس، ماموران انتظامی همراه بسیجیان عازم محل شده و با گزارش موضوع به دادستان شهرستان فردیس و دستور قضایی وارد ساختمان شدند و شرکت کنندگان در این مهمانی مختلط که 18 زن و 34 مرد بودند را دستگیر و به مرکز پلیس منتقل کردند.

وی گفت: با تحقیق از افراد بازداشت شده، معلوم شد یکی از آنها صاحبخانه بوده و افراد دیگر با دعوت نامه هایی که از سوی این مرد دریافت کرده اند، برای شرکت در این میهمانی حاضر شده و هیچ کدام با یکدیگر آشنایی ندارند و حتی پیش از این نیز با مرد صاحبخانه ملاقات نداشته اند. بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای برگزار کننده این مهمانی و شرکت کنندگان در این مراسم شبانه ، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
دو پلیس سوئدی و بازداشت خنده دار مرد مست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افغان تبهکار به نام بسیج و پلیس قصد اخاذی داشت/ هوشیاری صاحب باغ مرد شیاد را به دام انداخت



 

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز از دستگیری اخاذ مامور نما در این شهرستان خبر داد.

اخبار,اخبارحوادث, اخاذی

 

سرهنگ احمد جبارپور فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز در گفتگو با   باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: یک نفر تبعه افغانی با لباس شخصی به باغ فردی که جشن خانوادگی برپا نموده بوده مراجعه و اعلام می‌کند که مامور نیروی انتظامی است و گزارش رسیده که شما مراسم پارتی دارید و به منظور فریب مالک باغ با گوشی همراه خود به صورت نمادین با کلانتری تماس گرفته و بیان می‌کند که سریعا نیرو اعزام کنید که مالک باغ به رفتارهای مشکوک این فرد اخاذ مظنون شده و درخواست کارت شناسایی می‌کند اما این فرد از ارائه کارت شناسایی خودداری می‌کند.

سرهنگ جبارپور در ادامه افزود: با ظن مالک باغ، فرد اخاذ خود را بسیجی معرفی کرده و درخواست اخذ مبلغی جهت نادیده گرفتن این مراسم می‌کند که مالک باغ پس از اطمینان از مامور نبودن وی در یک فرصت مناسب با پلیس ۱۱۰ تماس و موضوع را گزارش می‌کند و ماموران نیز بلافاصله در محل حاضر و اخاذ مامور نما را دستگیر می‌کنند.

وی ادامه داد:فرد دستگیر شده پس از انتقال به کلانتری کوهسار در بازجویی‌های فنی و پلیسی اعتراف نموده که با برنامه قبلی تصمیم بر اخاذی از مالک باغ را داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان به شهروندان توصیه کرد: چنانچه فرد یا افرادی تحت عنوان مامور نیروی انتظامی به شما مراجعه می‌کنند حتما از آنان درخواست کارشناسایی شود و چنانچه کارت شناسایی ارائه شد اما همچنان شک شما برطرف نشد موضوع را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده و مشخصات فرد یا افراد مدعی را اعلام کنید.

  اخبار حوادث  - باشگاه  خبرنگاران