اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كارمندان در سایت «كارمند ایران» ثبت نام كنند ؛ آنجا حقوق می دهند



 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران گفت: كاركنان دستگاه‌های اجرایی استان باید هر چه سریعتر نسبت به ثبت‌نام در سایت كارمند ایران اقدام كنند.

به گزارش ایسنا، نصرالله ابراهیمی، اظهاركرد: همه كاركنان باید با مراجعه به آدرس اینترنتی www.karmandiran.ir نسبت به ثبت نام در سایت كارمند ایران اقدام كنند، چرا كه بزودی حقوق و مزایای كارمندان دولت از طریق این سامانه پرداخت می‌شود.

وی در ادامه گفت: ثبت نام در سایت كارمند ایران براساس مصوبه‌ای صورت می گیرد كه از سوی معاون اول رئیس جمهوری ابلاغ شده و بسیار ارزشمند است.

ابراهیمی ادامه داد: تاكنون 22 درصد از كاركنان دستگاه‌های اجرایی استان تهران به غیر از كاركنان آموزش و پرورش در سایت كارمند ایران ثبت نام كرده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران، گفت: بیش از70 درصد نیروی انسانی اعم از آموزشی و رسمی استان تهران مربوط به آموزش و پرورش است..../ایسنا


ویدیو مرتبط :
آموزش ثبت نام و خرید در وب سایت حق و حقوق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار خبر دیدار دوستانه ایران و برزیل در سایت فیفا



 

 

 

انتشار خبر دیدار دوستانه ایران و برزیل در سایت فیفا

فدراسیون بین‌المللی فوتبال خبر دیدار دوستانه ایران و برزیل را در سایت رسمی خود منتشر کرد.

سایت فیفا اعلام کرد در تاریخ 7 اکتبر (15 مهرماه) دیداری دوستانه میان ایران و برزیل انجام خواهد شد. در این گزارش به محل انجام مسابقه اشاره نشده است، هرچند روز گذشته اعلام شد این دیدار دوستانه در شهر ابوظبی برگزار خواهد شد.