اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كارآگاه زن، آخرین طعمه رمال فریبكار



كلاهبرداری, رمالی, فالگیری و جادوگری

كارآگاه زن، آخرین طعمه رمال فریبكار

زن رمال كه به بهانه بخت‌گشایی و حل مشكلات از مشتریان خود اخاذی می‌كرد، نمی‌دانست آخرین طعمه‌اش یك كارآگاه زن است.

چندی پیش ماموران پلیس آگاهی شهرستان یزد از طریق تماس‌های مردمی ازفعالیت زن رمالی در منطقه صفائیه این شهر با خبر شدند.

كارآگاهان پس از بررسی‌های مقدماتی دریافتند زن میانسال به بهانه بخت‌گشایی، حل مشكل زوج‌ها و نیز باز كردن طلسم، از طعمه‌های خود پول‌های زیادی گرفته و با وعده‌های واهی آنها را فریب داده است.

با اطلاعات به دست آمده، یكی از كارآگاهان زن به عنوان مشتری وارد خانه این زن شد و زن رمال بدون اطلاع از موضوع، شروع به دروغ‌پردازی برای مامور پلیس كرد.

در ادامه ماموران با اطمینان از فعالیت مجرمانه زن 46 ساله، او را با دستور قضایی دستگیر و از خانه او نیز مقداری وسایل رمالی و كلاهبرداری كشف كردند.

سرهنگ علیرضا خالقی، رئیس پلیس آگاهی استان یزد با اعلام این خبر گفت: متهم پس از تحقیقات مقدماتی، با قرار قانونی روانه زندان شد.

هشدار پلیسی

وی افزود: یكی از شگردهای كلاهبرداران در ایران، رمالی، فالگیری و جادوگری است و اغلب طعمه‌های این كلاهبرداران، افراد پولدار هستند. البته در این كلاهبرداری‌ها فقط بحث ضرر مالی مطرح نیست.

در برخی پرونده‌ها شاهد سوءاستفاده از زنان هستیم. این افراد در دفاتر و محل‌های مخفی خود، طعمه‌ها را با داروهایی بی‌هوش و از قربانیان خود عكس و فیلم تهیه و در ادامه آنها سوءاستفاده جنسی و اخاذی می‌كنند؛ به طوری‌كه برخی قربانیان دست به خودكشی می‌زنند.

وی به مردم هشدار داد: به جای مراجعه به این شیادان، برای حل مشكلات خود از مشاوران مجرب استفاده كنند. همچنین در صورت مشاهده فعالیت این افراد، موضوع را به پلیس اطلاع دهند...../مهر


ویدیو مرتبط :
تریلر جدیدترین كارتون "كارآگاه گجت"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارآگاه زن آخرین طعمه رمال فریبکار



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

زن رمال که به بهانه بخت گشایی و حل مشکل از مشتریان خود اخاذی می کرد ، نمی دانست آخرین طعمه اش یک کارآگاه زن است.

به گزارش خبرنگار مهر، چندی قبل ماموران پلیس آگاهی شهرستان یزد از طریق تماسهای مردمی در جریان فعالیت زن رمالی در منطقه صفائیه این شهر با خبر شدند.

کارآگاهان پس از بررسیهای مقدماتی دریافتند زن میانسال به بهانه بخت گشائی، حل مشکل زوجها ، حل مشکل و باز کردن طلسم از طعمه های خود پولهای زیادی گرفته و با وعده های واهی آنها را فریب داده است.

در ادامه یکی از کارآگاهان زن به عنوان مشتری وارد خانه این زن شد و زن رمال بدون اطلاع از ماجرا شروع به دروغ پردازی برای مامور پلیس کرد.

ماموران با اطمینان از فعالیت مجرمانه زن 46 ساله ، اورا با دستور قضائی دستگیر کردند. در بازرسی از خانه او نیز وسایل رمالی و کلاهبرداری کشف شد.

سرهنگ علیرضا خالقی رئیس پلیس آگاهی استان یزد با اعلام این خبر گفت: متهم پس از تحقیقات مقدماتی و با قرار قانونی روانه زندان شد.

هشدار پلیسی

رئیس پلیس آگاهی استاد یزد در ادامه هشدار داد: یکی از شگردهای کلاهبرداران در ایران، رمالی، فالگیری و جادوگری است. این افراد گاهی در بین شهروندان کارت ویزیت نیز توزیع می کنند. اکثر قریب به اتفاق طعمه‌های این کلاهبرداران افراد پولدار هستند که توانایی پرداخت پولهای کلان را دارند.در این کلاهبرداری ها فقط بحث ضرر مالی وجود ندارد. در برخی پرونده ها شاهد سوء استفاده از زنان هستیم. این افراد در دفاتر و محلهای مخفی خود، طعمه ها را با داروهایی بیهوش کرده و از قربانیان عکس و فیلم تهیه می کنند. بعد هم از آنها سوءاستفاده جنسی و اخاذی می کنند به طوریکه برخی قربانیان دست به خودکشی می زنند.

وی افزود: همیشه در برابر این کلاهبرداران یک سئوال پیش می آید که این افراد اگر قدرت حل مشکلات افراد را دارند پس چرا خود با کوهی از مشکل روبرو هستند؟ هموطنان به جای مراجعه به این شیادان برای حل مشکلات خود باید از مشاوران مجرب استفاده کنند. همچنین درصورت مشاهده فعالیت این افراد موضوع را به پلیس اطلاع دهند.... /خبرنگار مهر