اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت کلت و کلاشینکف در بازار تهران!


قیمت کلاش در بازار تهران یک میلیون و 200 هزار تومان و قیمت سلاح کمری 800 هزار تومان اعلام شده است به طوری که در گزارش دوربین مخفی تلویزیون این رقم ها به خاطر ریسک بالای خرید و فروش غیرقانونی این کالا(!) عنوان شده است.

خرید و فروش غیرقانونی انواع سلاح گرم در بازار تهران با قیمت های جالب توجهی در حال انجام است.

خرید و فروش غیرقانونی انواع اسلحه گرم در بازار تهران با کمی سختی و قیمت بالا در اسرع وقت دور از چشم مسئولان و ماموران در حال انجام است.

بنابراین گزارش، قیمت کلاش در بازار تهران یک میلیون و 200 هزار تومان و قیمت سلاح کمری 800 هزار تومان اعلام شده است به طوری که در گزارش دوربین مخفی تلویزیون این رقم ها به خاطر ریسک بالای خرید و فروش غیرقانونی این کالا(!) عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، عاملان این کسب و کار غیرقانونی و مرگبار در بازار تهران، تحویل این اسلحه ها را دو ساعته اعلام می کنند و معتقدند قیمت بالا برای یک سلاح 100 تا 150 هزارتومانی به خاطر ترانزیت گران قیمت آن از مرز تا پایتخت است که گاه برای هر کلت کمری و یا کلاش، 600تا یک میلیون تومان است.

فروش انواع شوکر و تجهیزات ویژه برخی یگان های امنیتی از جمله انواع گاز اشک آور و سلاح های نیمه گرم نیز در بازار تهران به صورت قاچاق ادامه دارد. این در حالی است که چندی پیش خبر خرید و فروش دستگاه های شنود تلفن همراه در بازار تهران نیز در رسانه ها منتشر شد.

منبع: آفتاب



ویدیو مرتبط :
آموزش کار با سلاح کلت و کلاشینکف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوسان قیمت طلا در بازار تهران



 

نوسان قیمت طلا در بازار تهران

 

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با نوسان گام به گام امروز به ۵۰ هزار و ۲۱۰ تومان رسید.

به گزارش خبرنگار اصناف خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سكه طرح قدیم امروز در بازار آزاد ۵۸۰ هزار تومان، سكه طرح جدید ۵۶۵ هزار تومان، نیم سكه ۲۶۱ هزار تومان، ربع سكه ۱۴۱ هزار تومان و یك گرمی ۷۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

همچنین دلار به هزار و ۲۷۰ تومان رسیده و هر اونس طلا نیز هزار و ۶۴۲ دلار است..... /  خبرگزارى ایسنا